transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-05-2007

Interviu exclusiv despre recuperarea debitelor - Ina Moldoveanu, Director vanzari si comunicare, Urban & Asociatii

Interviu exclusiv despre recuperarea debitelor - Ina Moldoveanu, Director vanzari si comunicare, Urban & Asociatii
 Alte stiri la aceasta categorie

Recuperarea de debite a devenit o adevarata industrie si in Romania, volumele de colectari crescand puternic de la an la an. Tot mai multe companii de toate dimensiunile apeleaza la firme specializate in recuperarea de debite. In ciuda cresterilor, domeniul este inca departe de o maturitate deplina, iar Urban & Asociatii, unul dintre cele mai cunoscute branduri de specialitate, investeste in ultima perioada nu doar in promovare clasica, ci si in informare, in promovarea domeniului in sine. SMARTfinancial.ro a discutat cu Ina Moldoveanu, Director vanzari si comunicare, Urban & Asociatii, abordand diverse probleme specifice recuperarii de debite in Romania.

SMARTfinancial.ro: Cum arata piata de recuperare de debite in Romania si care este contextul european?

Ina Moldoveanu: Piata de recuperare debite in Romania este intr-o continua dezvoltare. S-ar putea insa pentru unii sa fie prea tarziu, intrucat deja pe piata sunt companii mari, pozitionate de ani multi in piata si care au reusit sa consolideze un brand si o serie de proceduri care nu au voie sa dea gres. In ceea ce priveste cota de piata, in Romania firmele de pe piata colectarii debitelor ar trebui sa se ghideze raportrandu-se la valoarea totala a sumelor de colectat asa cum apar ele in evidentele Insitutului Nationale pentru Statistica; Facand o astfel de analiza si raportandu-te la valoarea totala a creantelor de recuperat, poti spune ca ai 2-5% din piata.

In acest fel ma pot motiva si stiu ca am inca mult de lucru, imi monitorizez concurenta, ma abitionez sa o depasesc, insa ma uit catre linia de sosire; Nu cred ca se poate face o impartire a pietei in lipsa unor date oficiale, in lipsa unei legi specifice care sa ne normeze activitatea; In Romania numai 2-3 firme sunt membre ACA astfel incat nu se poate face o reala certificare.



Speram sa existe competitie si apreciem ca, pana in 2009, nivelul comisioanelor succes care se vor putea percepe de catre o companie mare de colectare debite se va aseza undeva pana la maxim 4-5 % comision succes, ceea ce va insemna ca nu va mai putea sa reziste oricine pe aceasta piata, intrucat va trebui sa ai notorietate, sa ai clienti care sa genereze mereu dosare noi de colectat si atunci trebuie sa reduci tarifele. In Romania piata creste foarte repede; firmele romanesti nu au timp sa se maturizeze si vor fi maturate de concurenta. Trebuie investit enorm in softuri, trebuie sa le interconectam cu cele din Europa, USA, ASEAN, trebuie investit in training, publicitate si in resursele umane.


SMARTfinancial.ro: Cum se pozitioneaza Urban & Asociatii pe piata romaneasca si care sunt planurile pentru anii urmatori?

Ina Moldoveanu: Urban si Asociatii se pozitioneaza printre primele companii de recuperare debite din Romania, cu o mare deschidere spre Europa, unde a si inceput deschiderea birourilor. Ne diferentiem prin calitatea serviciilor, eficienta si flexibiltiate, ceea ce ne-a conferit o identitate pe piata recuperarii de creante din Romania.

 

SMARTfinancial.ro: Ce tip de firme pot apela la serviciile Urban & Asociatii - va dedicati mai mult companiilor mari sau si segmentului IMM? Ce tip de clienti aveti in acest moment - de ce dimensiuni si din ce domenii economice?

Ina Moldoveanu: La serviciile Urban si Asociatii pot apela atat persoanele juridice, cat si fizice. Avem ca si parteneri foarte multe companii mari, insa si din sfera IMM-urilor sunt multe, cat si persoane fizice. Reusim sa sprijinim in demersurile lor toate entitatile si toate categoriile sociale, economice si profesionale. Dam aceasi importanta si unui client care are o creanta de 100 RON, cat si celui care are o creanta de 1 mld RON, intrucat avem o procedura clar stabilita si care nu poate da gres in niciuna din situatii.


SMARTfinancial.ro: Cat de bine considerati ca stiu IMM-urile modalitatile legale prin care se pot recupera debite, cat de bine sunt informate IMM-urile privind tipul de
servicii pe care il poate presta o companie ca dumneavoastra in beneficiul
activitatii acestora?

Ina Moldoveanu: Din pacate, trebuie sa recunoastem ca IMM-urile nu sunt inca informate despre posibilitatile pe care le au la dispozitie in momentul in care intampina asemenea dificultati. Acesta a fost si motivul pentru care am investit in site-ul de stiri www.urbaNNews.ro, unde sunt prezentate stiri, articole, informatii, forum, etc. Cu ajutorul acestui site oricine poate deveni bine informat si va stii sa se puna la adapost pe viitor de posibilele fraude si probleme financiare, care inevitabil, apar in viata oricarei companii mari.

 

SMARTfinancial.ro: Din punct de vedere legislativ, in zona de recuperare de debite, Romania mai are nevoie de adoptarea anumitor prevederi europene care v-ar usura activitatea in anumite privinte? Exista probleme pe care le intampinati?


Ina Moldoveanu: Este nevoie ca pe langa reglementarile in materie existente la nivelul Uniunii Europene sa avem si noi reglementari nationale; De aceea noi sustinem adoptarea Legii colectarii debitelor pe structura FDCPA (Fair Debt Practices Act – reglementarea legala nord-americana) si un prim pas in inserarea in nomenclatorul national de profesii a celei de colector debite, obtinerea de catre acestia a unor licente profesionale, stabilirea codului de drepturi ale debitorilor.



SMARTfinancial.ro: Este importanta, pentru o companie, externalizarea activitatii de
recuperare debite? Care ar fi avantajele unui contract pe termen lung, cu
o companie precum Urban & Asociatii?


Ina Moldoveanu: Pentru o companie este foarte important sa isi externalizeze acest tip de serviciu. Drept dovada ca o fac din ce in ce mai multe companii. In primul rand, s-ar obtine controlul eficient asupra creantelor neachitate la scadenta, scaderea numarului acestora si disciplinarea clientelei; in al doilea rand, se obtine reducerea considerabila a costurilor intrucat orice companie de recuperare debite care se respecta percepe doar un comision succes care se plateste numai dupa si daca se recupereaza sumele respective. Prin urmare, se reduc la minim costurile avute anterior prin colectarea "in house" a debitelor prin angajatii proprii (pe care ii platesti lunar), ai garantia ca o companie renumita se ocupa cu succes de externalizarea acestui serviciu – singura grija fiind incasarea rapida a banilor.


SMARTfinancial.ro: Ce rol are UrbanNews.ro in strategia dumneavoastra si cum este conceputa strategia de marketing, publicitate - ce canale de media folositi, in ce
zone investiti mai mult si cat de mult folositi avantajele PR-ului?

Ina Moldoveanu: www.urbaNNews.ro este in primul rand un mijloc de comunicare intre noi si viitori nostri clienti, insa nu numai. Este un site foarte apreciat din prisma faptului ca il ajuta pe om sa se puna la adapost fata de posibilele cazuri de frauda prin informatii, sfaturi, studii de caz si povesti ale celor care au patit asemenea lucruri. Strategiile de succes sunt cele prin care se determina oportunitatile de piata si avantajul competitiv, având la baza rezultatele controlului de marketing ce pun în evidenta: riscurile, situatiile favorabile, punctele tari si slabe ale organizatiei. Prin transpunerea lor în practica trebuie sa se creeze un asemenea sistem de raporturi între companie si mediul ambiant încât sa se asigure plasarea ei într-o pozitie cât mai buna în confruntarea cu ceilalti competitori.

Este adevarat ca www.urbaNNews.ro este un mijloc de marketing inovator si total nou, insa sa nu uitam faptul ca este mult mai important ca oamenii sa stie ca au un sprijin in Urban si Asociatii in ceea ce priveste problemele pe care le intampina in sfera financiara. Avand in vedere expensiunea fantastica a internetului, principalul mod de promovare este mediul online. In prezent desfasuram campanii de publicitate online cu 4 companii, insa mergem si pe campanii de print, BTL etc. Parerea mea este ca PR-ul este vital oricarei companii care doreste sa aiba o notorietate in piata. Degeaba esti bun, daca nu stie nimeni!

 

Interviu realizat de SMARTfinancial.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro
©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
crorkz matz
69Z71f Thanks again for the blog post.Really looking forward to read more. Cool.
Jalene
I'm not quite sure how to say this; you made it etxmerely easy for me!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar