Trei masini vandute in trei saptamani de la lansarea www.seatwebshop.ro, magazin online de masini noi
Interactions a dezvoltat pentru SEAT site-ul www.seatwebshop.ro, primul magazin online de masini noi sustinut de un importator. Principalele beneficii pentru clienti sunt preturi mai bune decat cele de lista si livrare rapida.

Primele reactii au fost foarte bune. In doar trei saptamani de la lansare, s-au vandut trei masini. Agentia a asigurat servicii de strategie, design si programare web, mentenanta si creatie media.

“Desi suntem la primul nostru proiect alaturi de SEAT, iata ca inregistram deja rezultate foarte bune si incurajatoare pentru viitor. Este o confirmare ca strategia si tacticile folosite sunt corecte. Premisele de la care am pornit sunt relativ simple: clientii cauta pe internet informatii in vederea alegerii unei masini pentru achizitie, iar pe de alta parte comertul online este in crestere. Solutia a venit cumva natural. Cu toate acestea, vorbim totusi despre primul proiect de acest fel! Iata ca ideile simple, executate corect, raman cele mai bune. Nu in ultimul rand, meritul este al clientului. Este un caz destul de rar intalnit, in care clientul si-a adaptat oferta la mediu, fapt ce ne-a fost de mare ajutor in crearea unui proiect care sa produca rezultate”, a explicat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.

“Suntem incantati de primele rezultate. Asteptam cu interes si incredere sa vedem cum vor evolua atat impresiile clientilor nostri cu privire la acest proiect, cat si vanzarile”, a declarat Elena Apostol, Marketing Manager SEAT.

Noul site ofera clientilor posibilitatea de a selecta masina dorita, de a-si alege dealerul, de a solicita un drive test cu o masina similara si de a incheia contractul cu orice forma de plata – cash, credit sau leasing. Masina le va fi livrata imediat, in aceleasi conditii cu cele ale unui showroom clasic. In plus, in viitorul apropiat, gama de modele disponibile pe www.seatwebshop.ro va fi extinsa. In dezvoltarea website-ului s-a acordat o atentie sporita feedback-ului din partea vizitatorilor si au fost create alerte speciale pentru cei care doresc sa fie informati despre anumite oferte.

Echipa care a contribuit la proiect este formata din Courtney Moreira si Denisa Armasu – Creatie, Andrei Pop si Catalina Ilie – Tehnic si Adrian Alexandrescu – Client service din partea Interactions si Elena Apostol din partea SEAT.

Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/interpretare de date.