Topul brandurilor auto cu cele mai multe aparitii in media - Dacia, BMW, Ford
mediaTRUST Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare, va prezinta topul brandurilor din industria auto dupa numarul aparitiilor media din perioada 1 septembrie 2011 – 30 noiembrie 2011.

Brandul auto cu cele mai multe aparitii in media este Dacia, cu un total de 28.101 aparitii intre 1 septembrie 2011 si 30 noiembrie 2011, dintre care cele mai multe sunt pe Internet (site-uri, bloguri, forumuri) – 19.283, urmate de social media, cu 7.745 aparitii, presa scrisa – 701, TV – 277 si radio (95).

Dacia este urmata de BMW, care a avut in ultimele trei luni 17.258 de aparitii media, si Ford, cu 14.694 aparitii.

In perioada analizata, brandurile din sectorul auto au inregistrat 211.030 aparitii media.

Primele opt branduri auto cu cele mai multe aparitii media au avut 31.565 aparitii pozitive, 53.449 neutre si doar 12.450 negative.

Rezultatele prezentate de mediaTRUST au fost obtinute din rapoarte ce contin date generale cu privire la materialele care abordeaza subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitara echivalenta) si prezinta tendinte pentru anumite tipuri de media.

In plus, presa include informatii cu privire la tiraj, zona de publicare, numar de cititori si frecventa. Raportul con?ine, de asemenea, listele cu sursele si autorii care trateaza de regula subiectele selectate in intervalul de timp monitorizat.

Materialele utilizate in elaborarea raportului au fost evaluate in functie de influenta pe care ar putea-o avea asupra cititorilor, din perspectiva modului in care este conturata imaginea unei companii sau a unui brand.

mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia.

Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farma, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.