Lidl Romania - campania sociala Zambet de copil
Lidl România a initiat campania socială “Zâmbet de copil” prin care îsi propune colectarea de fonduri pentru sprijinirea copiilor săraci din România.

Campania a început în decembrie 2011. Sumele de bani obtinute vor fi directionate către organizatia “Salvati Copiii“ si vor fi folosite pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii asistati din centrele organizatiei.

“Zâmbet de copil” debutează cu proiectul pilot «Participă la miracolul de Crăciun » care se desfăsoară în perioada 12.12.2011 – 31.12.2011 în magazinele Lidl din toată tara. Toti clientii Lidl care vor dona minim 5 lei vor primi o felicitare desenată de copiii din centrele educationale ce vor beneficia de o masă zilnică în urma banilor colectati. Donatiile se pot face în urnele aflate la casele de marcat.

Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvati Copiii sustine combaterea sărăciei în rândul copiilor. Conform ultimelor statistici, România este tara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 33% - conform Eurostat (2008). UNICEF si Banca Mondială estimau în anul 2009 că un număr de peste 350.000 de copii vor trăi în conditii de sărăcie absolută.

În cei peste 20 de ani de când promovează drepturile copilului în România, organizatia Salvati Copiii a inclus 600 000 de copii în programe educative, de protectie si de asistentă socio- educatională. Mai multe detalii despre activitatea organizatiei pot fi accesate pe site-ul www.salvaticopiii.ro.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine ce comercializează produse alimentare din Europa. Prezent în peste 20 de tări, Lidl detine o retea de peste 9 000 de magazine în care îsi desfăsoară activitatea peste 170 000 de angajati.