Heineken incurajeaza consumul responsabil prin campania globala Sunrise belongs to moderate drinkers
Heineken a lansat o campanie la nivel global, intitulata „Sunrise belongs to moderate drinkers”, pentru a incuraja consumul responsabil. Aceasta initiativa, care comunica in jurul marcii internationale de bere premium, face parte din campania internationala premiata „Open Your World”, care promoveaza un mesaj aspirational legat de consumul responsabil si adresat consumatorilor adulti. Heineken a ales sa lanseze acest program in sezonul sarbatorilor de iarna, pentru a maximiza relevanta si impactul acestor mesaje.

Campania este promovata pe diverse canale media online si offline, cu un accent puternic pe social media. Astfel, milioane de consumatori Heineken din intreaga lume pot viziona spotul TV Sunrise pe diverse posturi TV, pe contul de Youtube Heineken® si pot accesa aplicatii digitale interactive pe pagina de Facebook a brandului. In spotul noii campanii, eroul legendar Heineken® se bucura de toate oportunitatile unei petreceri fabuloase intr-o maniera responsabila, optand de la un moment al noptii pentru a bea apa in loc de bere, si ajunge sa savureze un rasarit de soare spectaculos alaturi de starul petrecerii, renumita DJ Audrey Napoleon.

Alexis Nasard, Chief Commercial Officer Heineken, spune: “Heineken are atat oportunitatea cat si responsabilitatea de a incuraja consumul moderat de alcool. Aceasta abordare progresiva se distinge fata de campaniile traditionale cu acelasi mesaj, demonstrand ca un consum moderat poate fi aspirational. ‘Sunrise belongs to moderate drinkers’ este un pas natural in angajamentul nostru pe termen lung de a incuraja consumul responsabil”.

"Nu exista limite, atunci cand iti cunosti limitele. Acesta este mesajul pe care il transmite spotul Sunrise. Vrem sa demonstram ca a consuma Heineken cu moderatie poate fi o parte integranta din petrecerea timpului alaturi de prieteni, din a cunoaste oameni noi si a trai noi experiente, pana la punctul culminant in care un rasarit de soare spectaculos vazut alaturi de starul petrecerii, Audrey Napoleon, cea mai populara femeie DJ din lume”, explica Cyril Charzat, Senior Director, Global Heineken Brand.

Campania ”Sunrise belongs to moderate drinkers” a fost sprijinita de o serie de activitati experimentale si digitale. Incepand din 28 noiembrie, campania a fost lansata printr-un teaser in patru orase din lume: Londra, Ho Chi Minh, Rio de Janeiro şi San Francisco. Canapele cu eticheta #MySunrise (Rasaritul meu) au fost strategic plasate in locatii de unde se putea admira cel mai bine rasaritul. Consumatorii au fost incurajati sa posteze poze cu cel mai frumos rasarit pe care l-au vazut, punandu-le tagul #MySunrise si trimitandu-le pe pagina de pagina globala de Facebook Heineken.

„Si la noi, in Romania, Heineken®  te provoaca sa consumi responsabil si sa petreci pana in zori, sa prinzi rasaritul de soare in cel mai spectaculos loc din Romania si sa-l impartasesti cu intreaga lume, in aplicatia de Facebook MySunrise si pe Twitter sub hashtagul #MySunrise. Invitam Romania sa invadeze harta rasariturilor de soare prin fotografiile postate de cei mai inspirati consumatori Heineken”, a adaugat Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands Heineken Romania.

Imagini cu rasarituri vor fi distribuite pe pagina de Facebook Heineken si integrate intr-o aplicatie dinamica de Facebook, care va cartografia pozele cu rasarituri postate de consumatorii din toata lumea, pe baza locului in care au fost facute fotografiile. In fiecare saptamana, cele mai inedite imagini care surprind rasarituri de soare vor fi postate pe wall-ul paginii de Facebook Heineken si pe Twitter, sub hashtagul #MySunrise intre 12 decembrie si 2 ianuarie.

Heineken este berea internationala, consumata cu aceeasi placere in aproape toate tarile de pe glob. Este savurata de tinerii urbani, deschisi catre nou si cosmopoliti.