Amanarea noii taxe auto va influenta tranzactiile de autovehicule second hand
Suspendarea noii taxe auto va influenta cresterea numărului de tranzactii în cazul autovehiculelor înmatriculate înainte de 1 ianuarie 2007.

Încă din luna decembrie 2011, pe fondul calculelor rezultate din noua taxă auto ce urma să intre în vigoare, a existat o crestere considerabilă a numărului de reînmatriculări pentru autovehiculele second hand, înregistrându-se un record istoric de 51.013 tranzactii.


“Amânarea deciziei va conduce la o crestere a ofertei datorită faptului că detinatorii de autovehicule second hand afectati de noua taxă se vor grăbi să vândă în decursul anului 2012 autovehiculele care au devenit greu vandabile în conditiile noii taxe auto. Cresterea ofertei va duce implicit la o scădere a pretului pentru masinile care se supun conditiilor noii taxe auto”, a declarat Bogdan Axinia, General Manager Auto.ro.

Suspendarea noii taxe auto presupune ca toti cei care cumpără o masină înmatriculată înainte de 2007 să nu mai achite taxa, în timp ce pentru toate masinile nou înmatriculate taxa se va achita în continuare cu observatia că proprietarii masinilor înmatriculate în România după ianuarie 2007 nu vor mai plăti taxa auto dacă au achitat-o deja, plata facându-se o singură dată.


Cei care au achitat deja taxa pentru masinile înmatriculate după 2007 si care constată o diferentă între valoarea taxei conform noii legi si cuantumul achitat pe vechea lege, pot solicita diferenta de bani.


În cadrul portalului Auto.ro regăsiti calculatorul noii taxe auto si informatii cu privire la modalitatea de recuperare a diferentei de bani dintre noua si vechea taxă auto: www.auto.ro/calculator-taxa-auto.

Misiunea site-ului Auto.ro este de a oferi utilizatorilor instrumente care să faciliteze procesul de vânzare, cumpărare si accesul la servicii complementare din domeniul auto.

În acest scop, echipa Auto.ro dezvoltă permanent instrumente precum AutoIndex, platforma Experti Auto, care oferă utilizatorilor informatii complexe si precise pentru a lua cea mai bună decizie de vânzare sau cumpărare.

Aceste statistici si informatii sprijină cumpărătorul privind achizitia în functie de buget, nevoi si asteptări, si, totodată, ajută vânzătorul să îsi raporteze oferta la alte modele asemănătoare si să înteleagă evolutia pietei.