www.clickshop.ro - mall online lansat de Romtelecom, pe o platforma a Deutsche Telekom
Romtelecom este primul operator de comunicaţii de pe piaţa locală care deţine în portofoliul său un mall online ce oferă o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină sau articole sportive şi de lifestyle, aparţinând unor branduri internaţionale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piaţa românească.

Clickshop este o platformă online administrată de Romtelecom şi dezvoltată de Deutsche Telekom, pe modelul magazinului online similar, aparţinând grupului german. La distanţă de un singur click, Clickshop, mall-ul online Romtelecom, le oferă românilor posibilitatea de a achiziţiona produse de ultimă generaţie, la preţuri competitive şi standarde ridicate de calitate, livrate direct din Germania.

Platforma răspunde tuturor standardelor de securitate şi reprezintă o soluţie online dovedită, cu o experienţă de 6 ani în zona de comerţ online.
 
Toate produsele vor avea manuale de utilizare şi în format electronic, care pot fi descărcate direct de pe site, oferind astfel o experienţă 100% online. Transportul produselor achiziţionate este gratuit pentru orice comandă de peste 300 de RON.

Clickshop va pune la dispoziţia utilizatorilor un call center specializat, 021.9262 (număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom, disponibil de luni până sâmbătă, în intervalul orar 08:00-22:00 şi duminca, între 10:00-15:00), unde clienţii vor primi toate informaţiile de care au nevoie, de la produse, la condiţii de livrare şi plată.

De asemenea, pe site vor exista secţiuni dedicate pentru consultanţă la achiziţionarea unui produs, precum şi un glosar de termeni tehnici care să îi ajute pe potenţialii cumpărători să aleagă mai uşor produsele pe care şi le doresc.

„Nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că Romtelecom este o companie în continuă expansiune şi identificare de noi modele de business sau că suntem tot mai prezenţi în zona de conţinut online. Prin clickshop.ro, vrem în primul rând să răspundem aşteptărilor oamenilor tineri, activi, obişnuiţi să îşi gestioneze cât mai eficient timpul şi care atunci când au nevoie de anumite lucruri, de cele mai multe ori diferite, vor să le aibă la îndemână, într-un singur loc, să fie de calitate şi să aibă preţuri accesibile”, spune Ovidiu Ghiman, director executiv pentru strategie şi comercial rezidenţial.