BRD Sogelease - programul complex de garantie extinsa Service Plus
Sesizând creşterea exigenţei în privinţa protejării bunurilor clienţilor, BRD Sogelease a decis să lanseze un nou program pe piaţa de leasing auto. “Service Plus” oferă clientului posibilitatea de a beneficia de garanţie extinsă pentru o perioadă de până la 24 de luni pentru eventuale defecţiuni mecanice şi electrice ce pot apărea la autovehiculul finanţat de Sogelease, ulterior expirării garanţiei producătorului.

Acest nou produs este oferit prin crearea unui parteneriat între trei companii ce deţin poziţii de top pe segmentele financiare pe care operează: BRD Sogelease, Allianz-Ţiriac şi Marsh România. Garanţia extinsă este oferită de Allianz-Ţiriac, iar brokerul şi administratorul acestui program este Marsh România. “Service Plus” este destinat doar autoturismelor şi autoutilitarelor finanţate de BRD Sogelease.

Astfel, pentru o sumă care începe de la 400 de lei pe an, clienţii pot beneficia de acoperirea unor defecţiuni mecanice sau electrice survenite după expirarea garanţiei oferite de producător. Produsul elimină astfel cheltuieli neprevăzute cu reparaţia autoturismului, în cazul în care acesta se defectează în perioada asigurată.

Un beneficiu important al produsului “Service Plus” este cel legat de transferabilitatea acestei garanţii. Astfel, garanţia extinsă adaugă valoare vehiculului, în cazul în care clientul doreşte să-l înstrăineze.

“Având în vedere situaţia în care ne aflăm în prezent, majoritatea clienţilor sunt mult mai precauţi în ceea ce priveşte cheltuielile. Am studiat constant metode de a oferi valoare adăugata şi soluţii inovatoare clienţilor noştri, iar Service Plus vine în întâmpinarea acestor nevoi”, a declarat Vorles Morlot, Directorul General al BRD Sogelease. “Acest produs se adresează în special companiilor care vor să deţină controlul asupra riscurilor financiare. Investiţia este minimă, însă beneficiile sunt importante şi reale”, a completat oficialul BRD Sogelease.

“Pentru a facilita utilizarea produsului, clienţii beneficiază de o reţea de aproximativ 70 de service-uri autorizate în toată ţara, care le vor oferi servicii profesioniste. În toate aceste unităţi reparatoare partenere ale Allianz-Tiriac Asigurări, plata costurilor aferente reparaţiilor se realizează în sistem de decontare directă între asigurător şi service, clientul economisind astfel timp şi energie”, a declarat Daniela Grigore, director executiv operaţiuni şi daune în cadrul Allianz-Tiriac Asigurări.

“Gestionarea daunelor este o componentă vitală a oricărui program de asigurare. În acest sens, Marsh le oferă clienţilor consultanţă printr-un call-center profesionist care va îndruma clienţii în procedura de soluţionare a daunelor, satisfacţia acestora fiind principala noastră grijă”, a spus Cristian Fugaciu, Directorul General al Marsh Romania.

Principalele caracteristici ale produsului “Service Plus”: Oferă garanţie extinsă pentru orice marcă de autoturisme şi autoutilitare cu masa maximă autorizată mai mică de 3,5 tone, finanţate de BRD Sogelease, garanţie transferabilă în momentul revânzării; este disponibil pentru vehicule noi sau second hand de până la 5 ani vechime, având maximum 120 000 Km rulaţi.