Mazda lanseaza campania de preturi recomandate pentru reviziile periodice
Începând cu această lună Mazda lansează în România o campanie de preţuri recomandate pentru revizii. În toate unităţile service autorizate Mazda vor fi afişate preţurile recomandate pentru orice model Mazda care se comercializează în prezent sau care a fost comercializat în România.

Piesele acoperite de valoarea recomandată de Mazda sunt cele standard înlocuite şi prevăzute în planul de întreţinere Mazda, aferente intervalelor de revizie (în fiecare an sau la fiecare 15.000 de km. respectiv 20.000 de km., în funcţie de model).

Tabelul cu preţuri recomandate de constructor nu vizează şi consumabilele care nu sunt incluse în planul de revizii recomandat de Mazda (de exemplu: plăcuţele de frână, becuri etc.).

“Prin această acţiune venim în întâmpinarea clienţilor noştri care doresc să aibă o imagine clară asupra costurilor de întreţinere ale modelului Mazda deţinut. Studiile J.D. Power arată că posesorii de Mazda sunt printre cei mai satisfăcuţi din Europa. Această campanie de preţuri recomandate vine în sprijinul acestor studii. Recomandările vor fi utile şi în decizia de achiziţie a potenţialilor clienţi, costul de service reprezentând un procent semnificativ din cheltuielile de întreţinere şi exploatare”, a declarat Dorian Basamac, Customer Service Manager Mazda.