Grapefruit semneaza campania digitala Masina interactiva pentru Renault Clio Yahoo
Renault Clio Yahoo!, masina interactivă care te conectează cu prietenii, premiază conectivitatea în retelele sociale printr-o campanie online dezvoltată de agentia de branding si digital Grapefruit.

Pe site-ul www.clio-yahoo.ro, cei mai conectati utilizatori ai platformelor Yahoo, Facebook si Twitter sunt invitati să răspundă la quiz-uri, să echipeze bordul masinii Renault Clio Yahoo!, să-si invite prietenii în campanie si să disemineze mesaje în retelele sociale. Fiecare interactiune aduce puncte internautilor, iar fiecare punct e o sansă în plus de a câstiga: iPod nano, telefoane HTC Wildfire, o tableta Samsung Galaxy si – marele premiu - un laptop Sony VAIO pentru cel mai conectat participant în campanie.

”În secolul XXI, cea mai încăpătoare masină este cea în care poti lua cu tine toată reteaua de prieteni”, spune Adriana Todoran, brand & communication strategist în cadrul Grapefruit. ”Renault Clio Yahoo! – o masină dotată cu un dispozitiv extern wi-fi, dedicată celor care vor să fie conectati în permanentă, chiar si când sunt la volan – nu putea fi promovată decât premiind conectivitatea”.

În acelasi timp, campania promovează ideea de colectiv: numai acumulând împreună suficiente puncte, participantii vor putea deblocata premiile si declansa tragerile la sorti.

”Când se pune problema de câstig individual, oamenii au tendinta de a tine pentru ei pontul, dar noi am reusit să încurajăm atitudinea opusă (si, prin urmare, viralizarea campaniei), prin stabilirea unor obiective care pot fi atinse doar în colectiv”, explică Adriana Todoran. Până în prezent, participantii în campanie au acumulat împreună peste 100.000 de puncte, deblocând primele două niveluri de premii. Campania se încheie la finalul lunii iulie.

”Îi asteptăm pe toti cei pasionati de gadget-uri să se inscrie în campanie si să castige premiile puse în joc. Sperăm să le folosească chiar într-un Renault Clio Yahoo!”, spune Ioana stirbu, Responsabil Internet si CRM, Renault.

Grapefruit este o agentie românească de branding si digital care a dezvoltat câteva dintre cele mai puternice branduri din România în ultimii 11 ani. Cu birouri în Bucuresti si Iasi si o echipă de 23 oameni, Grapefruit a devenit lider pe piata locală a agentiilor de branding în 2009. Portofoliul agentiei numără peste 500 de proiecte pentru mai bine de 200 de clienti din 13 tări, de pe 4 continente. În România, agentia a lucrat pentru companii precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, E.ON, Heidi, ING, Labormed, Lafarge, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Petrom, Renault, tuca Zbârcea si Asociatii, UPC, Walmark. Grapefruit este cea mai premiată agentie românească de branding la nivel international, cu peste 20 de premii castigate.

Seria limitată Renault Clio Yahoo! este dotată cu un dispozitiv extern WiFi ce îti asigură accesul la Internet, chiar si când esti la volan. În plus, îti oferă multiple posibilităti de conectare a gadget-urilor pentru că beneficiază de un Pack Conectivitate ce include: Bluetooth, iPod, jack, USB. Renault Clio Yahoo! poate fi achiztionată cu 7000€ TVA inclus prin Oferta Renault All Inclusive.