Mio Technology: perioada verii contribuie cu 35% la vanzarile anuale de sisteme GPS
Mio Technology, liderul pieţei de dispozitive GPS din România, estimează că perioada vacanţelor de vară aduce peste o treime din vânzările anuale de sisteme GPS înregistrate pe piaţa locală. Evoluţia vânzărilor este o consecinţă directă a creşterii cererii generate de perioada vacanţelor de vară. Pentru anul în curs, Mio Technology estimează că piaţa românească de sisteme de navigaţie va avea un avans de până la 10%, influenţat de orientarea unei părţi mai mari din bugetele clienţilor către zona de turism.

„Luna iulie a reprezentat un vârf pentru vânzările de sisteme de navigaţie pe piaţa locală. Întreaga perioadă a verii, când clienţii îşi pregătesc vacanţele şi pleacă în călătorii, contribuie cu aproximativ 35% la vânzările totale realizate într-un an pe piaţa echipamentelor GPS. Mio Technology a început această perioadă cu o ofertă bazată pe o gamă variată de produse, atât din punctul de vedere al carcateristicilor tehnice şi funcţiilor suplimentare, cât şi al plajei de preţuri, tocmai pentru a răspunde nevoilor oricărui client”, a declarat Laura Samson, Country Director România, Ungaria, Slovacia şi Cehia, Mio Technology.

Mio Technology România a înregistrat în această perioadă vânzări de 9.500 de unităţi, în linie cu obiectivele companiei pentru acest an. Mio mizează în România pe o creştere a cotei de piaţă până la 50%, evoluţie susţinută de lansarea noii game de echipamente GPS, cu preţuri între 300 lei şi 950 pentru vârful de gamă Mio Spirit S687. Reprezenaţii Mio apreciază că piaţa locală de sisteme GPS va ajunge anul acesta la aproximativ 60.000 unităţi, această valoare reprezentând un avans de 10% comparativ cu anul 2010.

„Pe piaţa românească de profil, consumatorii preferă fie dispozitivele cu caracteristici inovatoare, bazate pe cele mai noi tehnologii, capacităţi multi media şi meniuri intuitive, fie dispozitivele entry level, cât mai simple, care să le ofere strict indicaţii referitoare la parcurgerea distanţei de la punctul A la punctul B. Ca tendinţă la nivelul pieţei, se observă orientarea consumatorilor către modelele de echipamente GPS echipate cu hărţi Full Europe. Această tendinţă poate fi explicată de creşterea numărului de călătorii în afara ţării, bazată pe apetitul către turism, dar şi de dorinţa de achiziţie a unui echipament complet, cu o durată de viaţă mai mare”, explică Laura Samson.

Noile sisteme GPS Mio, lansate în această vară pe piaţa locală, oferă utilizatorilor posibilitatea de a realiza update-ul gratuit al hărţilor pe o perioadă de doi ani. O altă noutate pe care Mio o aduce anul acesta este posibilitatea de închiriere a hărţilor doar pe durata folosirii acestora, la preţuri mult mai avantajoase decât în cazul cumpărării acestora.

„Dorim să ne menţinem poziţia de lider atât ca vânzări, cât şi ca servicii post vânzare oferite către client. Ne aşteptăm ca noua gamă de echipamente GPS, care dispune de o serie de servicii ca update-ul gratuit al hărţilor pe o perioadă extinsă la doi ani sau posibilitatea de închiriere a hărţilor, serviciu exclusiv Mio, să ne ajute la îndeplinirea acestui obiectiv”, a adăugat Laura Samson.

De asemenea, aplicaţiile care oferă modalităţi de rutare inteligentă, care să se adapteze stilului de condus al clientului, ducând astfel la scăderea consumului de carburant, dar şi la îmbunătăţirea experienţei de călătorie vor prinde foarte bine la public, estimează reprezentanţii Mio Technology.

Mio dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 58 de ţări.