Sex Predictor, aplicatie despre contraceptie, dezvoltata pentru pentru comunitatea Fete Destepte

“Vrei să nu pierzi niciun moment în care poti face sex like there is no tomorrow? ti-ar plăcea să-ti uimesti prietenele cu lucrurile senzationale care se petrec la tine în dormitor? Aplicatia Sex Predictor te ajută să nu ratezi zilele în care poti avea parte de cele mai intense partide alături de partenerul tău!”

Cu un ton prietenos si un copy atrăgător, aplicatia de Facebook Sex Predictor ascunde mult mai multe beneficii decât ar putea părea la prima vedere: în fapt, nu doar despre sex este vorba, ci despre cum să te bucuri de o viată sexuală sănătoasă, fără repercusiuni.

Aplicatia face parte dintr-o campanie educatională despre contraceptie, dezvoltată de trei companii ale grupului Lowe Romania pentru comunitatea Fete Destepte: Medic One, SeniorHyper si Mobile Works.

Aplicatia Sex Predictor poate fi accesată pe Facebook (aici), si se poate descărca din App Store pe iPhone, scanând codul QR (atasat). Utilizatoarele care o accesează primesc notificări zilnice sau periodice personalizate, care le ajută la prevenirea unei sarcini nedorite (în functie de metoda contraceptivă pe care o folosesc) dar si calendare de fertilitate lunare. De asemenea, pot afla care sunt cele mai indicate zile pentru sex si pentru îmbunătătirea vietii de cuplu.

“Scopul acestei campanii este unul foarte clar: educatia cu privire la contraceptie. În România încă nu se discută suficient despre acest subiect important si sensibil, in conditiile in care numărul de avorturi la nivel national este alarmant de mare – anul trecut s-au înregistrat aproximativ 400 de avorturi pe zi, arată un studiu Eurostat. Medic One a semnat la începutul anilor 2000 primele campanii pe tema contraceptiei în România, dar iată că 13 ani mai târziu încă este nevoie de educatie si de o dezbatere serioasă pe această temă, si platforma Fete Destepte este un pas important în acest sens”, spune Oana Cociasu, Managing Partner Medic One.

SeniorHyper s-a ocupat de conceptul creativ al aplicatiei si de implementarea acesteia din punct de vedere digital, iar Mobile Works de dezvoltarea si adaptarea campaniei pentru  telefonul mobil.

“Am abordat un ton amuzant în textele aplicatiei, pentru a putea vorbi cu lejeritate despre un subiect foarte serios, iar livrarea mesajului să se facă plăcut si usor de retinut. Cred că am si reusit, sau cel putin asa arată rezultatele. A fost un proiect la care echipa SeniorHyper a lucrat cu mult drag, mai ales că are o valoare socială reală”, spune Vasile Alboiu, Creative Director SeniorHyper.

Aplicatia a înregistrat până acum peste 3 481 de  vizitatori si 3 100 de utilizatori pe Facebook, respectiv mai mult de 3800 de descărcari pe iPhone, ajungând pe locul 1 in AppStore în categoria ei.

“Aplicatia generează informatii personalizate, dar mai ales confidentiale, si care este cel mai potrivit mediu pentru acestea dacă nu chiar telefonul mobil? De aceea am dezvoltat componenta mobile, printr-o aplicatie cu un mesaj structurat, utilizând un design prietenos si atractiv, care să ajungă direct la consumatorul de pe smartphone ”, spune Alex Putineanu, Managing Director Mobile Works.

Medic One a fost înfiintată în 1999 de  Oana Cociasu, Veronica Savanciuc si alti parteneri, fiind prima agentie full service specializata în marketing si comunicare medicala din România. Medic One asigură servicii de consultantă, strategie, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline si online. Printre clientii agentiei se numără  companii precum: Angelini, Bayer, Pfizer, MSD, Labormed, Novartis sau Medlife. Detinatoare a unui Gold Effie Pharmaceuticals in 2009, Medic One a semnat in 2013 conceptul aplicatiei mobile “Prim Ajutor” dezvoltat pentru Crucea Rosie si distins cu trofeul Best Mobile App la IAB Mixx Awards 2013 si bronz la ZF Mobilio, categoria Best of Mobi Advertising.

Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, BPN, GolinHarris Bucuresti, SeniorHyper si Mobile Works. Detalii suplimentare despre proiectele agentiei se regăsesc si pe site-ul oficial, www.lowemedicone.ro.

SeniorHyper este liderul pietei de digital advertising din România, cu o echipă de 55 de specialisti în digital, cu o expertiză de 10 ani în piată, atât în branduri locale cât si internationale.
SENIORHYPER s-a format prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive  si Senior Interactive, devenind astfel parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piată, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, GolinHarris Bucuresti, Medic One, Mobile Works si BPN.

Echipa mixează creativitatea si inovatia cu tehnologia în campanii de comunicare integrate, generând  rezultate de business pentru clienti, cei mai activi dintre acestia fiind: Abbott Romania, British American Tobacco (Kent, Vogue, Dunhill, Pall Mall ), FrieslandCampina Romania ( Napolact, Milli, Dots), Henkel Romania (Schwarzkopf, Syoss, Fa), ING Bank Romania, Mars Romania (Pedigree), Orange Romania, PPD Romania (Aperol, Campari), Roche Romania, Unilever SCE (Knorr, Delikat), Wrigley Balkan East (Orbit Romania, Orbit Bulgaria, 5 Romania, 5 Bulgaria, Airwaves).

Înfiintată în 2012, Mobile Works este o agentie specializată în crearea de campanii inovatoare pe telefonul mobil. Agentia asigură servicii de strategie, planificare, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil utilizând serviciile de comunicare ale operatorilor de telefonie mobilă, internetul mobil si aplicatii pentru smartphone. Printre tehnologiile folosite se găsesc : Augmented Reality, coduri QR, bluetooth, IVR, SMS si MMS. Mobile Works a luat o serie de premii importante in 2013, pentru aplicatiile mobile pe care le-a dezvoltat:  Best Mobile App la IAB MIXX Awards 2013, pentru aplicatia ”Prim ajutor” pentru Crucea Rosie, dar si două premii la Mobile Awards, categoria Best New Technology Campaign, pentru aplicatiile Beck’s “Vezi dincolo de eticheta” si  “Orange Explorer”.