Shakira, partenerul Danone pentru o campanie globala pentru brandul Activia

Activia, cel mai mare brand din portofoliul diviziei Danone de Lactate, lansează prima campanie globală de marketing menită să sustină pozitionarea Activia ca brand care contribuie la un stil de viată sănătos. Campania se concentrează pe un parteneriat cu Shakira, superstarul columbian care sustine noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrăzneste să te simti bine”.

Campania internatională va fi promovată la TV, în mediul digital, în print, outdoor, in-store si prin actiuni de relatii publice. Campania va debuta cu un spot TV nou, care va fi difuzat concomitent în peste 50 de tări din întreaga lume, în data de 16 Martie, readucând în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” folosind dansul ca modalitate prin care se celebrează sănătatea si starea de bine.

Filmat în Barcelona, noul spot TV o prezintă pe Shakira dansând într-o pădure de poveste, sub oploaie aurie de praf de stele, exprimând astfel bucuria stării de bine. Shakira declară: “Cred că a avea grijă de sănătate este secretul unei stări permanente de bine, iar dansul este una dintre modalitătile de a transmite si a exprima starea de bine interioară si modul în care aceasta este percepută din  exterior.”

Noua piesă a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusă pe noul ei album intitulat „Shakira”, ce va fi lansat pe 25 martie 2014 – asigură coloană sonoră a spot-ului TV. Creată de agentia Vinizius Young & Rubicam Barcelona, reclama a fost realizată de o echipă de renume care îi include si pe Art Director-ul Eugenio Caballero, câstigător al unui Oscar si pe mult premiatul Javier Aguirresarobe.

Shakira declară următoarele despre parteneriat: "Am colaborat cu Activia la realizarea noii reclame TV deoarece cred cu adevărat că a avea grijă de sănătatea ta interioară te ajută să simti si să exteriorizezi bucuria stării de bine.

Spotul TV include atât o executie globală de 45’’ pentru lansarea campaniei, cât si un format de 20”/ 30” ce poate fi adaptat local, format care permite fiecărei piete să se concentreze pe comunicarea perspectivelor si inovatiilor specifice fiecărei tări.

Acesta este sustinut de o amplă campanie digitală, găzduită de o nouă platformă globală de brand, www.activia.com (activ din 16 martie), care va cuprinde materiale exclusive despre campanie, inclusiv scene din culisele filmării spotului TV. Platforma de comunicare on-line a fost gândită astfel încât să livreze la nivel global continut care va genera buzz si va creste popularitatea „Burticii Fericite Activia”

Întreaga campanie este amplificată de un program extins de relatii publice, incluzând relatii cu presa, actiuni de implicare socială, evenimente si sampling.

"Această campanie realizată la nivel global reprezintă nu numai o premieră pentru Activia, ci si pentru Danone. Aceasta este cea mai mare si mai complexă initiativă derulată vreodată de companie pe mai multe piete simultan si suntem mândri să avem sprijinul unuia dintre cele mai faimoase staruri pop din întreaga lume, în calitate de ambasador oficial al campaniei noastre. „Shakira este alegerea potrivita  pentru a exprima importanta stării de bine. Ea exemplifică perfect rolul esential al stării de bine ce vine din interior în viata unui artist de talie internatională.” a declarat Luca Casaura, Vicepresedintele de marketing al Activia la nivel global.

Pentru mai multe informatii despre campanie, inclusiv pentru materiale exclusive, cum ar fi scene din culisele filmării spotului TV sau pentru spotul TV, vă rugăm să accesati site-ul www.activia.com (activ din 16 martie).
https://www.facebook.com/activia.romania
https://www.youtube.com/channel/UCxKxapEqNO390CxsWE2T7UQ

2014 este Anul schimbării în bine în România, campanie care a început cu Mihaela Rădulescu desemnată Maestra Stării de Bine. Noua campanie globală va exprima starea de bine prin dans, în timp ce Mihaela va continua să ofere - prin puterea propriului exemplu -  inspiratie pentru adoptarea de obiceiuri sănătoase, alimentare si de stil de viată. Vom continua astfel să sustinem schimbarea în bine pentru toate femeile din România. 

De-a lungul carierei sale, cântăreata si compozitoarea columbiană Shakira a vândut peste 60 de milioane de discuri în întreaga lume si a câstigat numeroase premii, inclusiv două premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards si multe altele. Ea este singurul artist din America de Sud care a avut o melodie pe locul I în topurile din SUA  si patru din cele 20 cele mai bine vândute hit-uri din ultimul deceniu. La vârsta de 18 ani, ea a înfiintat Fundatia Pies Descalzos (Barefoot) care oferă în prezent educatie si hrană pentru peste sase mii de copii săraci din Columbia si care si-a extins activitatea si în alte tări, prin proiectele recent lansate în Haiti si Africa de Sud.
În octombrie 2011, Shakira a fost numită, de către presedintele Obama, membru al Comisiei Consultative prezidentiale privind excelenta educativă pentru hispanici. Shakira a fost antrenor în cel de-al 4-lea sezon al emisiunii "The Voice", cea mai vizionată competitie muzicală de la NBC prin care se caută cea mai bună voce a natiunii. Ea va reveni în spectacol în sezonul 6. Noul album al Shakirei va fi lansat în data de 25 Martie 2014.

Danone Lactate, cea mai mare divizie a Grupului Danone, este lider mondial în categoria de iaurturi, produse lactate fermentate proaspete cu probiotice si alte produse lactate proaspete.
Începuturile companiei Danone Lactate datează din 1919, când,în Barcelona au fost vândute primele iaurturi realizate de Isaac Carasso. Astăzi, divizia este dedicată misiunii Danone de a aduce sănătate prin alimente cât mai multor oameni, comercializând o gamă largă de produse lactate proaspete, gustoase si hrănitoare, în peste 70 de tări din întreaga lume. Cele mai apreciate branduri de produse lactate proaspete sunt: Activia, Actimel, Danonino, Danacol, iaurturile grecesti bogate în proteine: OIKOS si Danio, brandurile de răsfăt:Danette si Fantasia, brandurile cu un continut scăzut de grăsimi si cu putine calorii: Vitalinea, Taillefine, Ser, precum si marca Danone de iaurturi simple si iaurturi cu fructe.

Prezent în peste 70 de tări de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone în 1987. Activia contine un amestec unic de bacterii selectate de expertii Danone, inclusiv Bifidus Actiregularis (mai mult de 4 miliarde de bacterii Bifidus Actiregularis se găsesc într-o portie de 125 g). Produsele lactate fermentate Activia au la bază peste 20 de ani de cercetare si expertiză. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reusesc să traverseze sistemul digestiv si ajung vii în flora intestinală, în cantităti mari.

DANONE România este lider de piată în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Brandurile cu cel mai mare succes în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Traditii si OIKOS.

Fabrica Danone din Bucuresti a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone. Potrivit raportului Best Buy Award pentru România, editia 2013/2014, realizat de ICERTIAS, Activia este iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/pret pe segmentul de probiotice de pe piata românească. Activia a fost lansat pe piata românească în anul 2001, portofoliul mărcii cuprinzând acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs în fabrica din Bucuresti, se exportă cu succes si în alte 6 tări din Europa de Sud Est.