Pepsi se promoveaza alaturi de fotbal si in vara 2014: Messi, Luiz, van Persie si Ramos - starurile celei mai noi editii limitate Pepsi

Pepsi continuă seria surprizelor pentru iubitorii fotbalului din întreaga lume. Ca parte a campaniei globale Pepsi Football 2014, superstarurile fotbalului mondial îsi împrumută imaginea pentru cea mai nouă editie limitată de doze Pepsi, celebrând astfel entuziasmul fanilor pentru sportul rege.

Începând cu această lună, fanii din România vor putea achizitiona produse Pepsi pe ale căror ambalaje îi vor regăsi pe câstigătorul a patru titluri „Fifa World Player of the Year”, Leo Messi, apărătorul brazilian David Luiz, prolificul goal-getter Robin van Persie si internationalul spaniol Sergio Ramos.

„Pepsi are o relatie specială cu fotbalul, ce durează de aproape 15 ani. Campania de anul acesta aduce consumatorilor o experientă integrată ce îmbină muzica, arta si sportul într-un mod  interactiv, precum si o serie de editii limitate ale produselor noastre. Noile ambalaje Pepsi cu superstarurile fotbalului mondial reflectă spiritul brandului si îi aduc pe fanii din România mai aproape de sportul preferat. Milioane de doze cu imaginea celor patru fotbalisti se vor comercializa pe piata din România în această vară”, declară Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.

Alături de Messi, Luiz, van Persie si Ramos, alti doi fotbalisti internationali de renume, Wilshere si Agüero, completează echipa de superstaruri Pepsi ce va putea fi admirată în executii outdoor spectaculoase. Acestea reunesc fotbalul, fotografia si arta urbană, făcând parte din colectia „The Art of Football”, lansată de Pepsi la începutul acestui an.

În plus, noul spot TV Pepsi, „Simte ritmul fotbalului”, dă startul unei noi promotii. Fanii Pepsi din România au ocazia să simtă ritmul fotbalului în campania promotională ce îi invită să se bucure de experienta braziliană. Ei pot câstiga pe loc milioane de doze în editie limitată Pepsi Ginga, noul gust Pepsi inspirat din cultura si aromele Braziliei. În urma tragerilor la sorti, toti cei înscrisi la promotie pot câstiga premii pe oră (fileuri de fotbal), pe zi (mingi de fotbal semnate de Gheorghe Hagi) si pe săptămână (mese de fussball). Pentru marele premiu, Pepsi a pus în joc o excursie la Carnavalul de la Rio din 2015. Regulamentul oficial al campaniei si mai multe informatii sunt disponibile pe http://promotie.pepsi.ro. 

Echipa implicată în dezvoltarea campaniei de comunicare „Simte ritmul fotbalului” este formată din: Călin Clej - Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo East Balkans & Eastern Europe Region CSD Platforms Activation, Adriana Nestoriuc - Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România si Alina Crăciunoiu - Assistant Brand Manager Pepsi, din partea PepsiCo România; Alecsandra Roman - Strategic Planner, Vlad Lazăr - Creative Director, Cristina Pănăitescu - Art Director,  Ana Vasilache - Copywriter,  Delia Arghir - Account Director, Bianca Troncea - Account Executive, Liviu Isop – Head of AV Production si Sever Petrovici – AV Producer, din partea agentiei de publicitate Graffiti BBDO. Spotul TV poartă semnătura regizorală a lui Iulian Moga, fiind realizat de casa de productie Roco Media.