Carrefour a lansat posibilitatea de plata cash la livrare a comenzilor efectuate pe Carrefour-Online.ro

Începând cu luna mai 2014, Carrefour România vine în întâmpinarea clientilor cu un nou serviciu destinat cumpărăturilor online prin intermediul platformei www.Carrefour-Online.ro. Astfel, utilizatorii vor avea posibilitatea de a achita produsele atât la livrare, prin plata cash (ramburs), cât si online, prin cardul bancar - totul pentru o experientă online accesibilă si cât mai plăcută.

Potrivit unui studiu realizat pe un esantion de aproximativ 700 de persoane din mediul urban, peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 si 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs). (Sursă: MEDNET, aprilie 2014).

„Prin noul serviciu de plată cash (ramburs), am dorit să oferim clientilor nostri optiunea de a alege varianta de plată care le satisface cel mai bine nevoile. Îi invităm, asadar, pe www.Carrefour-Online.ro, să se bucure de sesiuni de cumpărături online facile si rapide, prin care pot economisi timp pe care să-l dedice familiei sau hobby-urilor”, a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour România.

Pentru a da startul cumpărăturilor simple si rapide, în perioada 7 - 10 iunie, Carrefour-Online.ro va oferi clientilor livrarea gratuită la domiciliu sau la birou indiferent de cantitatea comandată. Acest proiect face parte din campania e-Româneste, un proiect care doreste să promoveze o experientă de 5 stele în comertul online românesc.

Carrefour-Online.ro propune o gamă variată de peste 15.000 de produse din categorii precum cele alimentare si de larg consum, electrocasnice si IT&C; clientii pot alege ziua si intervalul orar pentru livrarea produselor; livrarea la domiciliu se realizează pe suprafata orasului Bucuresti si zonele limitrofe; Call Center-ul dedicat este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la numărul 0800.0800.02

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de tări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latină.

În România, Grupul Carrefour numără 149 de magazine dintre care: 25 de hipermarket-uri „Carrefour”, 79 de supermarket-uri „Market”, 44 de magazine de proximitate „Express” si 1 website de comert online: www.carrefour-online.ro.