80 de reparatori din retelele autorizate Dacia Renault Nissan implementeaza o solutie mobila de la Wizrom

Cei 80 de reparatori autorizati din reteaua Dacia Renault Nissan care folosesc solutia de management al documentelor (DMS) eCars21 implementată de Wizrom Software vor obtine o crestere a eficientei operationale cu 50% datorită informatizării procedurilor de inspectie a vehiculelor intrate în service.

Noua aplicatie mobilă pentru eCars21, denumita Fisa Tur Vehicul / Certificat de Control (FTV/CC), permite reducerea considerabilă a duratei procedurii de inspectare a vehiculelor (completarea Fisei Tur Vehicul) la primirea în service prin utilizarea tabletelor conectate prin WiFi la DMS-ecars21, sistemul informatic al dealerilor. Mai mult, consilierii service si consilierii de piese de schimb pot genera vânzări de piese de schimb si accesorii mai usor datorită interactiunii mai bune cu posesorii de autovehicule si a completarii informatiilor din Certificatul de Control pe tabletă.

„Implementarea solutiei eCars21 de către Wizrom în reteaua noastră de reparatori ne-a îmbunătătit capacitatea de previzionare a necesarului de piese de schimb, ceea ce a însemnat o scădere a costurilor cu stocurile si implicit rezultate de business mai bune. Primii reparatori au implementat această solutie încă din 2006, acum avem 80 care o folosesc”, a declarat Mircea Coman, sef departament experti – Directia Retea Renault Commercial Roumanie.

Implementarea aplicatiei mobile FTV/CC  de către Wizrom a simplificat procedura de inspectare a vehiculelor la primirea în service astfel: dacă înainte operatorul reparatorului completa un formular în scris (Fisa Tur Vehicul) cu constatările inspectiei vizuale si cu observatiile clientului, iar apoi trebuia să transfere informatia în computer, acum această procedură (completarea FTV) are loc direct, în interfata deschisă pe o tabletă conectată prin WiFi la sistemul informatic. Rezultatul este si eficientă operatională si impresie plăcută pentru client.

„Am eliminat foarte multă hârtie din acest proces si, mai ales, am redus la o treime durata inspectiei vizuale la preluarea autovehicului în service, ceea ce contează enorm pentru cresterea satisfactiei clientilor nostri. Toată implementarea a durat o singură zi, cu tot cu instruirea personalului, iar investitia are un grad de recuperare accelerat”, a declarat Costel Stroe, director executiv concesiune S.C. Amat Pitesti S.A., dealer Dacia Renault – unul dintre reparatorii care folosesc deja solutia mobila FTV pentru eCars21 implementată de Wizrom.

Potrivit studiilor efectuate  la nivel global, dealerii care folosesc o astfel de solutie ajung la o crestere a veniturilor per autovehiculul servisat de 10%, în decurs de sase luni de la implementare. Concret, veniturile înregistrate per autovehiculul servisat au crescut cu 30 de euro, în medie. 

„Este un bun exemplu de modalitate în care solutiile informatice implementate de Wizrom ajută la o eficientizare a costurilor operationale în scurt timp de la implementare. Noi furnizăm o gamă largă de astfel de solutii iar numărul clientilor care le solicită este în continuă crestere”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.

Fondată în 1992, Wizrom Software este una dintre companiile de top din România furnizând solutii ERP, de eficientizare operatională (trafic si logistică), BI, CRM si multe altele. Cu un total de 3.546 de clienti activi si 32.000 de licente instalate la finele anului 2012, Wizrom este în măsură să ofere cel mai bun software pentru orice tip de companie: de la solutii relativ simple pentru IMM-uri, până la solutii specializate pentru organizatii medii si mari ce activează în diferite verticale de piată precum vânzări engros si distributie, retail, productie, servicii, bănci, asigurări si auto.

Wizrom este un integrator de produse internationale de renume, furnizând servicii profesionale complete, inclusiv consultantă si expertiză în toate categoriile de business.

Wizrom Software si-a consolidat în ultimii ani prezenta si vizibilitatea la nivel regional, prin activitatea filialelor din Republica Moldova si Bulgaria, demararea de proiecte cu clienti multinationali în Serbia si Ungaria, precum si crearea unei retele locale de parteneri certificati. În 2012, cifra de afaceri a fost de 6,65 milioane euro, în crestere cu 8% fată de 2011.