Carmedia promoveaza carvertising-ul - publicitate outdoor cu impact social puternic

"Toti suntem influentati de imaginile pe care le vedem expuse afara, ceea ce face ca mediul outdoor sa fie cel mai cautat pentru a comunica un mesaj de genul: lansarea unui nou produs, promotii diverse de produse sau servicii, anuntul de deschidere a unui nou magazin si, implicit, pentru awareness. Astfel, publicitatea outdoor este din ce in ce mai prezenta in mediul urban, cu mesaje variate, fiecare incercand sa fie cat mai impactanta si mai vizibila decat altele. Cladirile sunt pline de mesh-uri, panourile sunt mereu aceleasi. In concluzie, companiile sunt intr-o cautare permanenta de noi metode sa se diferentieze de competitori, sa interactioneze mai mult cu clientii si de aceea vor sa aiba campanii de publicitate la un pret bun si cu rezultate concrete", subliniaza reprezentantii companiei Carmedia.

"In acest sens, noua forma de publicitate non-conventionala - carvertising - este solutia cautata. Carvertising  porneste de la ideea de a folosi masinile personale ca suport pentru mesaje publicitare in ideea promovarii unor brand-uri, servicii, produse, evenimente etc. Aceste mesaje publicitare sunt de fapt niste autocolante printate care se aplica pe suprafata masinii si care, in functie de grafica aleasa, pot ajunge la un numar foarte mare de privitori si atrag atentia tuturor participantilor la trafic".

Cateva dintre avantajele evidente ale publicitatii pe masini personale sunt: numarul mare de vizualizari; inovatie; targetare;  “Eye-catching” si interactiva. "Publicitatea pe masini nu este intruziva si este placut perceputa de catre privitori avand astfel o rata de memorabilitate mare. Publicitatea mobila ofera oportunitati de expunere excelente, iar prin intermediul soferilor, care pot fi considerati adevarati brand ambassadors, mesajul dumneavoastra este transmis publicului tinta intr-un mod mai direct si poate mai convingator"; Impactanta. "Se stie deja ca un mesaj este mai usor de retinut daca este insotit de o imagine captivanta. Autocolantele pe masini ofera mobilitate brand-ului dumneavoastra si au un impact vizual foarte puternic. O grafica spectaculoasa si un concept creativ  pot crea o campanie inedita de promovare a produselor/serviciilor/promotiilor companiei dumneavoastra"; Cost redus - valoarea CPM-ului este cu mult mai mica decat pentru celelalte medii traditionale: spoturi TV sau radio, presa scrisa sau online.

Carmedia furnizeaza servicii de publicitate outdoor folosind ca suport de comunicare autovehiculul. Societatea a fost lansata in 2010 cu scopul de a introduce si de a dezvolta in Romania conceptul de publicitate pe masini personale prin lipirea de autocolante publicitare pe caroseria acestora.

Obiectivul Carmedia este realizarea de campanii publicitare pentru promotii de produse/servicii/evenimente in zone targetate din Bucuresti si alte orase din Romania. In plus, Carmedia ofera si serviciul de colantare a flotelor companiilor si publicitate pe taxi/autobuze. Printre clientii Carmedia se numara companii din sectorul bancar, retail, servicii si recrutare.