Premii mari in culori tari - campanie promotionala Tuborg in perioada 16 mai - 31 iulie 2016

Tuborg recompensează în această vară loialitatea consumatorilor săi printr-o campanie specială, dezvoltată sub conceptul Tuborg dă tonul, setând atmosfera pentru o vară inedită, plină de savoare si premii extraordinare, fiind astfel pentru prima oară când un brand de bere oferă premii de o asemenea amploare.

Prin intermediul promotiei nationale Premii mari în culori tari, derulată în perioada 16 mai – 31 iulie 2016, persoanele care achizitionează orice produs Tuborg participant au sansa de a câstiga prin tragere la sorti: un apartament de două camere la mare în Complex Tomis Plus Constanta, un Jeep Renegade, o excursie în Thailanda pentru două persoane, unul dintre cele 55 smartphone-uri Samsung S6 sau unul dintre cele 40.000 de premii instant, constând în pachete cu patru doze Tuborg.

“Tuborg a fost încă de la crearea sa un brand temerar, un brand inovator, un brand care a dat tonul pe piata berii din România. În această vară, Tuborg dă tonul prin campania natională cu Premii mari în culori tari. Premiile pe care le oferim au fost alese în spiritul consumatorilor nostri, care sunt mereu deschisi către nou, deschisi către aventură si distractie. Îi încurajăm să aibă cele mai frumoase trăiri în această vară prin aceste premii, dar si prin mesajele de pe capacele Tuborg: Play, Enjoy, Live, Love, Share, toate în culorile tari ale recompenselor din campanie.” a declarat Paul Markovits, Vice Presedinte Marketing, URBB.

Pentru a se înscrie în promotie, consumatorii trebuie să înregistreze codul de sub capacul sticlei sau cheitei dozei prin SMS la 1782 sau pe www.tuborg.ro. Regulamentul oficial al promotiei este disponibil pe www.tuborg.ro sau la infoline 021.528.1782. Valoarea totală a premiilor înscrise în campanie este de 699.289 lei.

Gama de produse participante în promotia natională Tuborg da Tonul la Premii mari în culori tari: Tuborg sticlă 0.33l, Tuborg sticlă 0.5 l (returnabilă) si doza 0.5l, Tuborg sticlă 0.75 l.

Sticla de 750 ml, „cea mai mare sticlă de sticlă” a fost lansată în premieră în România, cu succes, în urmă cu cinci ani. Acest produs Tuborg a fost lansat pentru a răspunde dorintei consumatorilor de a se bucura împreună cu prietenii de berea preferată, în confortul propriilor locuinte.
 
Tuborg este prezent în Romania din anul 1997, iar în prezent detine o pozitie puternică pe segmentul premium, remarcându-se ca un brand inovator, dinamic, în permanentă expansiune. Muzica face parte din ADN-ul mărcii Tuborg si este o directie importantă de comunicare, adresându-se tinerilor activi, dinamici si care nu se tem de schimbări.

Începând cu 2013 brandul Tuborg si-a reînnoit imaginea alegând să privească lucrurile dintr-o altă perspectivă, fiind deschis pentru mai mult. Alegerea unei beri Tuborg este, de fiecare dată, un „DA” spus experientelor care schimbă regulile, iar Tuborg a continuat să facă asta prin creativitate si inovatie; a fost primul care a introdus capacul easy open si primul care a înclinat eticheta la 62.5 grade pentru a sugera unghiul la care lichidul părăseste sticla atunci când îl consumi.