Mirinda Para - un nou sortiment Mirinda, in doua formate de sticle

Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piata din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut si apreciat de români. Noul produs completează gama de băuturi răcoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lămâie si struguri.

În noua campanie Mirinda, para ia locul mărului în povestile care l-au consacrat, aducând un gust proaspăt si un deznodământ diferit scenariilor cunoscute.

“Para este un fruct autentic, foarte răspândit si apreciat, dar care nu se bucură de aceeasi celebritate ca mărul - personaj central în atâtea povesti. Astfel, odată cu lansarea Mirinda Pară invităm consumatorii să facă un exercitiu distractiv alături de noi si să îsi imagineze cum ar fi dacă, de-a lungul istoriei, rolul mărului ar fi interpretat de pară”, spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România.

Povestile noului sortiment Mirinda sunt comunicate printr-un spot TV si prin canalele de social media.

Mirinda Pară este disponibil în două formate de sticle, de 0,5L si de 2,25L. Mai multe informatii despre noul sortiment Mirinda sunt disponibile în magazine si pe pagina de Facebook a Mirinda România.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de tări si teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul său de produse alimentare si băuturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul de produse PepsiCo reuneste o gamă largă de produse alimentare si băuturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzând 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.