Campania Investeste romaneste, lansata de Banca Transilvania - credite cu dobanda redusa si comisioane cu discount

Banca Transilvania lansează o ofertă destinată IMM-urilor care investesc în produse si servicii românesti pentru cresterea afacerii: credite cu dobândă redusă si comisioane cu discount. Prin initiativa Investeste româneste, BT încurajează investitiile si companiile locale, reinvestirea în România a profitului obtinut, cresterea numărului locurilor de muncă, precum si productia de bunuri si servicii autohtone, contribuind astfel la cresterea economiei românesti.

Oferta BT este destinată IMM-urilor care folosesc cel putin 70% din împrumutul de la Banca Transilvania pentru a achizitiona echipamente, utilaje, mijloace fixe etc. produse în România, respectiv servicii ale firmelor românesti.

Detaliile ofertei BT pentru IMM-urile care «investesc româneste»:

dobânda creditului de investitii: ROBOR 6M + 2,5%

comision de acordare: 0,5%

comision de gestiune lunară: 0,05%

În acest an, BT tinteste o crestere cu 8% a creditării IMM. În ceea ce priveste oferta destinată antreprenorilor, planul Băncii Transilvania este de a lansa 5 produse si campanii noi, sub umbrela Totul pentru IMM si în 2015. Un prim pas a fost făcut prin promotia din perioada 24 februarie – 10 aprilie a.c. si care a constat în gratuitate, timp de 12 luni, pentru noii clienti IMM ai băncii, precum si discount-uri destinate companiilor care lucrează deja cu BT. Un al doilea pas este lansarea campaniei Investeste româneste, valabilă pe parcursul întregului an, pentru încurajarea investitiilor în produse autohtone.

În 2014, Banca Transilvania a acordat IMM-urilor credite noi în valoare de 6,8 miliarde lei, sumă care depăseste valoarea portofoliului de împrumuturi IMM al Băncii Transilvania din perioada anterioară crizei, din 2008. Tot anul trecut, banca a deschis 15.000 de conturi IMM noi, iar rulajele prin Banca Transilvania au depăsit 100 de miliarde lei.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,89 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondială.