Mazda sarbatoreste 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de Service

Mazda aniversează un moment important pentru clientii europeni la 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de Service (DSR). Initial oferit în 2005 pentru Mazda5 si MX-5, DSR a fost primul sistem de acest gen din Europa care a oferit gratuit un istoric transparent si autentic al reviziilor pentru fiecare Mazda vândută în Europa. Mai mult de 9 milioane de revizii au fost înregistrate până în prezent.

"Carnetul Digital de Service a revolutionat modul în care este urmărit istoricul de service al fiecărei Mazda", spune Jorgen Olesen, Vicepresedinte Logistică & Customer Service la Mazda Motor Europe. "Acesta a înlocuit carnetul de service din torpedou, păstrând în schimb toate înregistrările pe un server central securizat. Întreaga istorie de service a vehiculului, inclusiv kilometraj, asistentă rutieră si datele de garantie, sunt disponibile la cerere la oricare dintre agentii nostri de service autorizati din Europa. Falsificarea si pierderea carnetului de service sunt de domeniul trecutului."

Pe lângă asigurarea faptului că înregistrările reviziilor nu dispar, DSR ajută la protejarea împotriva manipulării kilometrajului, o problemă deseori întâlnită în piata auto a masinilor second hand. Totodată, sistemul creste valoarea de revânzare, deoarece o masină folosită vine cu o documentatie oficială si credibilă a istoricului său, care certifică faptul că întretinerea si reparatiile au îndeplinit standardele ridicate ale Mazda. Potrivit unui studiu efectuat de compania ICM Research în Marea Britanie, o situatie completă a serviciilor de revizie poate creste valoarea de revânzare a unui vehicul cu până la 26%. Mai mult, unul din trei cumpărători de autoturisme second hand nu ar lua în considerare un vehicul care nu are un istoric complet de service.

Extins rapid în 2006 pentru a include toate noile modele Mazda, DSR acoperă mai mult de 4 milioane de autovehicule produse pentru Europa.

Jorgen Olesen: "Ne străduim să oferim o experientă de servicii superioare clientilor nostri. Prin urmare, am lansat un alt element cheie pentru îmbunătătirea sistemului DSR care permite tehnicienilor Mazda să înregistreze online prin intermediul tabletelor sau smartphone-urilor rezultatele unei revizii sau verificări a stării vehicului. În plus, tehnicianul poate adăuga fotografii ale zonelor care necesită reparatii si astfel să ofere cel mai înalt nivel de transparentă si încredere pentru clientii nostri."