Peste 100.000 de romani au acceptat Marea Provocare Pepsi si au ales gustul de cola preferat

Intr-o initiativă fără precedent în România, Pepsi, unul din cele mai cool branduri de băuturi răcoritoare, a invitat românii în stradă pe parcursul verii pentru a descoperi gustul de cola preferat. Sub sloganul „Acceptă Marea Provocare Pepsi?, cea mai mare campanie de activare a brandului de până acum a reunit 100.885 de participanti, din care 61,9% (calcul bazat pe înscrierile preferintelor participantilor peste 18 ani în număr de 100.885, cu privire la băuturile de tip cola degustate, prin completarea formularului electronic în cadrul aplicatiei „Marea provocare Pepsi? pusă la dispozitia participantilor la standurile de desfăsurare a campaniei „Marea Provocare Pepsi” în perioada 5 iunie – 25 august 2015) au ales, pe nevăzute, gustul Pepsi.

În cadrul campaniei, Pepsi a desfăsurat 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile orase din România (Bucuresti, Cluj, Iasi, Brasov, Constanta, Timisoara, Pitesti, Sibiu, Alba-Iulia), în statiunile de vacantă de la mare, dar si la cele mai importante festivaluri de film si muzică din tară: Electric Castle si Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (Bucuresti), Bucharest International Air Show (Bucuresti), SunWaves (Mamaia) si Liberty Parade (plaja Venus, Constanta).


Activările Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitati să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola si să aleagă gustul care le place mai mult. Echipele Pepsi prezente la evenimente au interactionat cu fanii si i-au încurajat să participe la provocarea verii.

„<<Acceptă Marea Provocare Pepsi>> este cea mai mare campanie Pepsi de activare a consumatorilor români în stradă. A fost o initiativă curajoasă, concepută ca o activitate distractivă prin care consumatorii să afle ce gust de cola preferă cu adevărat. Rezultatele ne bucură cu atât mai mult cu cât românii au participat în număr atât de mare”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.

Rezultatele campaniei sunt comunicate si în cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele statii TV si online.

Activările desfăsurate sub umbrela „Acceptă Marea Provocare Pepsi? fac parte din campania globală Pepsi Challenge, lansată în România la începutul lunii aprilie 2015. Pe parcursul a trei luni, în cadrul acestei miscari globale ambitioase, fanii Pepsi au fost provocati să experimenteze viata într-un mod diferit participând la o serie de provocări săptămânale si lunare comunicate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.