United la 15 ani: peste 2500 de campanii de marketing si comunicare

United, agentie de publicitate full-service, aniversează 15 ani de proiecte pe piata din România. Cu peste 2500 de campanii de marketing si comunicare concepute si implementate pentru companii locale si multinationale, organizatii non-guvernamentale si institutii, United are o expertiză vastă pe piata românească.

United a organizat evenimente de lansare pentru mai mult de 50 de branduri, dintre care 12 centre comerciale. Agentia este unul dintre liderii în marketing-ul pentru centre comerciale în România, având experientă notabilă si în retail, real estate, turism, FMCG, servicii financiare. Pornind de la ideea că marketing-ul si branding-ul sunt motoare ale profitabilitătii, United a conceput o metodă de branding proprie, numită 3D Brandsense.

Pentru mall-uri, United a dezvoltat o metodologie proprie de marketing strategic, în vederea cresterii profitabilitătii: mallketing. În portofoliul agentiei intră inclusiv cea mai mare deschidere de centru comercial din afara Capitalei, cu 230.000 de vizitatori în primul weekend, la Maritimo Shopping Center din Constanta (2011). Totodată, United este prima agentie de publicitate full-service din România care a initiat si organizat un festival international de scurtmetraj, Comedy Short Film Festival, în 2015.

În 2016, United are un plan de investitii de peste 200.000 de lei pentru dezvoltarea unor produse noi de marketing, realizarea unor studii de piată ample si implementarea unui program informatic complex de gestionare a activitătii agentiei.

Agentia oferă servicii integrate: consultantă în marketing, creatie, branding, productie audio/video, digital, organizare evenimente B2B si B2C, planificare si media buying. Divizia de PR oferă, la rândul ei, servicii de strategie, consultantă, relatii cu presa natională si locală, management reputational, comunicare corporate si comunicare de criză.

„După 15 ani, am constatat la United că nu există ani buni si ani mai putini buni, pentru că fiecare a adus ceva, o premieră, o descoperire, o performantă. 2015 a adus Festivalul International de Scurtmetraj de Comedie si suntem prima agentie de publicitate care organizează în România asa ceva. Tot anul trecut, am pus bazele unui nou KPI de relatii publice. În 2014, l-am adus pentru prima dată în România pe Bryan Berg si am făcut la Plaza România cea mai mare constructie de cărti de joc din tară. În 2013, am colaborat pentru prima dată cu un mall din afara României – Nova Park din Polonia. În 2012, am inventat 3D Brandsense, metodologia noastră proprie de formulare a strategiei de brand. În 2011, am lansat Maritimo Shopping Center la Constanta. În 2010, am creat mallketing, o altă metodologie proprie de marketing strategic pentru mall-uri. În 2009, am avut primul nostru client international pe relatii publice, Autoritatea de Turism a Egiptului. si tot asa… Când există pasiune pentru excelentă, fiecare an aduce ceva nou si bun. Iar asta ne motivează să ne autodepăsim, an de an”, declară Dan Cîrstea, Managing Partner United.

În portofoliul United se regăsesc companii importante din România si din străinătate: Aedificia Carpati, AFI Palace, Altex, Anchor Grup, Autoritatea de Turism a Egiptului, Autoritatea Natională pentru Cercetare stiintifică, Bucuresti Mall, CardAvantaj, Carpatica Asigurări, Cetelem, Christian Tour, Clubul Presei Economice, Colliers International, Finexpert, Fundatia Sfânta Irina, Futureal, GTC, Grupo Lar, GSK, Hercesa, Hoffmann La Roche, Hotel Marriott, Hotel Cismigiu, Hotel Parc, Hotel Hilton, International House, Iris Titan Shopping Center, Immofinanz, Jacuzzi, JLL, Knorr, Konica Minolta, Maritimo Shopping Center, Medicover, MSD, Nova Park Mall (Gorzow, Polonia), P3 Logistic Parks, ParkLake, Plaza România, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Sonae Sierra, Unilever, Vodafone.