Loz Carrefour, seria a cincea, lansat de Carrefour Romania si Loteria Romana

Loteria Romana si Carrefour Romania continuă traditia de a oferi premii atractive jucătorilor de loz în plic, prin lansarea unei noi serii “Loz Carrefour”.

Traditionalul loz în plic “Loz Carrefour” este accesibil românilor care îsi pot încerca norocul cu numai 2 lei. “Lozul Carrefour” oferă jucătorilor, de cativa ani, foarte multe premii atractive si poate fi găsit în toate hipermarket-urile si supermarketurile Carrefour si în agentiile loto, începanând din data de 25 Ianuarie 2016.

Noul “Loz Carrefour” lansat pentru români în aceasta iarnă, se înscrie în preocuparea cu care Loteria Română si Carrefour România vin în întâmpinarea jucătorilor aflati la cumpărături în hipermarket. Această initiativă confirmă interesul oamenilor fată de produsele loteristice oriunde s-ar afla si continuă traditia unei bune colaborări între Loteria Româna si Carrefour România de aproape 8 ani.

Cu numai 2 lei pentru “Lozul Carrefour” în plic, Loteria Română si Carrefour România oferă jucătorilor si clientilor lor, care aleg să-si petreacă o parte din timpul liber într-un mod plăcut, la cumpărături, câstiguri importante prin premiile puse în joc.

337.216 câstiguri în bani, cu valori cuprinse între 10 lei si 100.000 de lei, vor ajunge la jucătorii din toată tara.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 106 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.