Brandul Gerovital a fost desemnat Superbrand 2015 la gala Tribute Superbrands

In cadrul evaluării realizate de Superbrands România, Gerovital obtine titlul de SUPERBRAND 2015. Cu o traditie de peste 40 de ani, Gerovital este primul produs antiîmbătrânire din lume, fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri românesti la nivel national si international.

„Suntem onorati de această nouă recunoastere primită de Gerovital, un brand românesc de traditie, cu performante extraordinare de-a lungul anilor. Având în vedere cele trei criterii luate în calcul de expertii Superbrands, si anume calitatea, încrederea si diferentierea pe piată, această distinctie ne confirmă încă o dată faptul că suntem în continuare în topul preferintelor consumatorilor, care apreciază inovatiile aduse produselor noastre pe parcursul anilor. Le multumim pe această cale clientilor care aleg produsele noastre zi de zi si-i invităm să ne fie alături în continuare. Le promitem că vom continua să dezvoltăm solutii de îngrijire care să vină mereu în întâmpinarea nevoilor lor”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.

În fiecare an, evaluarea Superbrands este realizată de experti în domeniu pentru recunoasterea brandurilor cu performante exceptionale. Superbrands analizează aproximativ 1.500 de branduri, românesti sau străine, care sunt prezente pe piata din România, acoperind peste 50 de domenii de activitate. Superbrands este singurul studiu independent realizat în România, care reuneste atât opinia profesionistilor (consiliul Superbrands), dar si a consumatorului final, care validează Superbrand-urile României.

Rezultatul studiului confirmă succesul de care se bucură brandul Gerovital atât în România, cât si în cele peste 30 de piete internationale către care sunt operate exporturi. Gerovital a încheiat anul 2015 având cota valorică de piată pe segmentul de face care de 24,6 %, conform raportului Nielsen din perioada ianuarie – decembrie a anului precedent. De asemenea, Gerovital detine o cotă de piată în valoare de 31,2% din punct de vedere valoric pe categoria de produse pentru tratamentul cosmetic al firului de păr.

Pentru mai multe detalii despre noutătile pregătite de Farmec, accesati pagina de Facebook Farmec si site-ul www.farmec.ro.    

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale si moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internationale ale proceselor de fabricatie si comercializează produsele din portofoliu în peste 30 tări.