Cosmetic Plant si-a majorat afacerile cu 20% in 2015 si mizeaza pe un business in crestere in 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a raportat o crestere cu cca. 20% a business-ului în 2015 si mizează, si pentru acest an, pe un avans de cel putin 10 procente. De asemenea, compania a înregistrat vânzări record la export, în crestere cu 170% comparativ cu anul anterior.

Astfel, Cosmetic Plant a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 2 milioane de euro (cca. 8,9 milioane de lei), în crestere cu cca. 20% comparativ cu valoarea de 1,66 milioane de euro (cca. 7,5 milioane lei) înregistrată în anul anterior. În ceea ce priveste volumul vânzărilor, acesta a depăsit peste 1 milion de produse, în timp ce profitul a ajuns anul trecut la cca. 400.000 de euro (1,8 milioane lei).

„Evolutia pozitivă a business-ului a avut la bază mai multi factori printre care lărgirea retelei de distributie, intrarea în noi retele de hipermarketuri si mărirea gamei sortimentale cu patru game noi –Miere, LiftUp, Gălbenele BIO si Anticelulită. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat si o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”,  a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Exporturi mai mari cu 170% în 2015

Potrivit reprezentantei companiei, anul trecut Cosmetic Plant a înregistrat un avans de 170% si în ceea ce priveste vânzările la export.

„Extinderea numărului de parteneri pe pietele unde suntem deja prezenti, dar si lansarea exporturilor în noi tări au avut un impact important în obtinerea acestui avans. În plus, ne bucurăm că anul trecut ne-am consolidat pozitia pe piata din Ungaria, piată care de altfel este principala tară de export pentru Cosmetic Plant”, a mai spus Susana Laszlo.

Dincolo de Ungaria, următoarele piete pe care produsele Cosmetic Plant au fost foarte bine primite si care se află în topul destinatiilor de export sunt Republica Moldova si Iordania.

Topul celor mai vândute produse

În ceea ce priveste cele mai vândute produse Cosmetic Plant pe piata locală, cele din gama Cătină au fost, lidere în top, motivul principal fiind faptul că aceasta este o gamă traditională, la preturi avantajoase. De asemenea, gama BIOLIV, ce contine crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING, câstigătoare a marilor premii la World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, s-a situat pe locul al doilea în topul celor mai vândute game pe plan local. Clasamentul este completat de gamele Argan si Gălbenele.

Pe plan international, gama BIOLIV conduce topul celor mai cerute produse, alături de crema de albire cu extract de lămâie si de gama GreenStem.

În ceea ce priveste business-ul companiei pentru anul în curs, Cosmetic Plant mizează, de asemenea, pe un avans al business-ului cu cel putin 10 procente, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei).

„Extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si lansarea de noi produse, vor avea, cu sigurantă, un impact pozitiv în business-ul companiei în acest an”, a completat Susana Laszlo.

Aceasta a mai adăugat că, în următoarea perioadă, compania va lansa trei noi creme ce vor marca aniversarea a 25 de ani de la înfiintarea business-ului iar, odată cu venirea sezonului cald, va fi dezvoltată si o gamă specială pentru plajă.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înfiintată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experientă de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută si la nivel international, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 3 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În acest an, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Înaltei Calităti (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 si 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câstigat, la fel ca si în 2014, distinctia Gold Award.

Compania este prezentă la nivel national în retelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedium, Plafar si alte magazine naturiste din tară. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern în tări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria si Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărtite în 14 game sortimentale grupate în functie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solară, anticelulită, îngrijirea părului).