The Temple lanseaza Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre primele videouri 360 stop motion

Sub conceptul “Human Marketing”, concept unic pe piata din România, The Temple lansează Grolsch Creative Metamorphosis, o experientă video 360 de grade, în care rolul principal nu mai apartine brandului, ci consumatorului. The Temple aduce la viată povestea creativitătii si arată toate formele în care ea poate evolua în acest video 360 stop motion, aflat printre primele lansate în lume.

Grolsch Creative Metamorphosis exemplifică strategia de marketing propusă de The Temple, care aduce o plus valoare reală produsului, centrată în jurul omului. Obiectivul brandurilor, în viziunea agentiei, nu trebuie să fie lupta pentru atentie, ci aceasta să rezulte în mod natural în urma unor experiente captivante, unice si inovatoare.

În vederea realizării acestei inovative productii, The Temple a pus bazele unei echipe speciale cu competente recunoscute în domeniu. Cristian Vieriu – Video post production and soundtrack, Mihai Vasilescu - Photographer, Sweet Damage Crew – Graffiti Art, Wood Be Nice – BTL Production si Adrian Mirlogeanu – BTL Manager semnează filmul Grolsch Creative Metamorphosis.

Echipa de lucru reprezintă, de fapt, una dintre caracteristicile aparte ale noii agentii. Spre deosebire de modul clasic de functionare, echipele The Temple pot să difere în functie de fiecare proiect. Agentia colaboreaza cu foarte multi freelanceri din diverse domenii, astfel încât fiecare proiect poate fi dezvoltat de persoanele care se potrivesc cel mai bine cu subiectul, domeniul sau brandul respectiv.

"Am construit The Temple gândindu-mă în aceeasi măsură la cum ar trebui să se comporte un brand modern astăzi, dar mai ales cu gândul la consumatorii acelui brand. Cred că, în contextul digital, brandurile au nevoie de solutii integrate care să se concentreze pe livrarea unor experiente captivante, care să adauge valoare brandurilor. Si pentru a aduce cu adevărat ceva complet nou, am ales să lucrez cu freelanceri din mai multe industrii creative, cum ar fi comedianti, actori sau producători de muzică", declară Andrei Lăscut, Human Marketing Designer.