Noua oferta Orange Prepay - 4 optiuni cu mai multe resurse incluse

Orange simplifică portofoliul de oferte si le aduce clientilor PrePay patru optiuni cu mai mult trafic de internet inclus, astfel încât acestia să se bucure de continutul online preferat. Clientii PrePay au la dispozitie o ofertă simplificată cu patru optiuni cu minute de 5, 6, 8 si 10 euro care au corespondent în date, putând alege oricând ce resurse doresc să utilizeze.

În plus, odată cu introducerea noului portofoliu de oferte,  clientii Orange PrePay au posibilitatea de a reporta resursele de date neconsumate într-o lună, pentru a fi utilizate în luna următoare. Reportarea se poate realiza prin activarea unei optiuni direct de către utilizatori, fără actiuni suplimentare sau costuri aditionale.

Activarea optiunii se poate face prin Self Care -*100#, prin Contul meu Orange, SMS, prin apel către numărul dedicat sau Online, accesând - orange.ro/prepay. Schimbarea unei optiuni de voce cu una de internet se face prin SMS la 321 cu textul specific optiunii alese. Utilizatorii care aleg să activeze o optiune online vor primi trafic dublu de internet.

„În contextul actual, în care alegerea unei optiuni necesită mai mult timp decât activarea ei, am dezvoltat o ofertă simplă care să răspundă cerintelor clientilor nostri, lansând astfel noul portofoliu. si pentru că utilizatorii cartelelor PrePay îsi doresc din ce în ce mai mult trafic de Internet, le oferim posibilitatea de a-si reporta resursele de date neconsumate. Aceste inovatii în portofoliul PrePay au fost dezvoltate plecând de la nevoile clientilor nostri, iar acestia au ca prioritate conectivitatea.” a declarat Anca Veluda, Consumer Division Manager, Orange România.

Pentru optiunile PrePay de 5, 6, 8 si 10 euro, traficul de date a fost dublat, iar optiunea de 5 euro oferă, începând din această lună, de două ori mai multe minute nationale, pentru a putea tine legătura cu cei dragi.

Orange este lider pe piata de telefonie mobilă din România cu 10,177 milioane de clienti si venituri de 947 milioane de euro la 31 decembrie 2015. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 262 milioane de clienti pe cinci continente.

Orange România oferă o gamă extinsă de solutii de comunicatii clientilor săi, atât utilizatori individuali, cât si companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe si mobile, precum si servicii TV.

Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT si de telecomunicatii pentru companii multinationale, sub brandul Orange Business Services. În martie 2015, Grupul a prezentat noul său plan strategic "Essentials2020" care pune în centrul strategiei sale nevoile clientilor, cu scopul de a le usura accesul la universul digital si la puterea retelelor de nouă generatie.