QuickMobile lanseaza TecHour, o campanie de educare a publicului privind tehnologia

QuickMobile, cel mai mare specialist în tehnologie din România, lansează campania TecHour, prin intermediul căreia publicul va putea descoperi, în magazinele fizice ale retailerului si în centrele comerciale unde acesta este prezent cu shop-uri de tip insule, informatii utile si aprofundate despre cele mai noi gadget-uri menite să ne simplifice stilul de viată. Campania presupune organizarea, zilnic, a unor sesiuni demonstrative sustinute de reprezentanti ai companiei, în intervale de câte două ore.

Campania TecHour se adresează tuturor celor care vor să descopere si să testeze cele mai noi produse din zona tehnologiei si va include demonstratii în cadrul cărora specialistii QuickMobile vor prezenta în detaliu specificatiile gadget-urilor disponibile în oferta companiei.

Printre produsele care vor fi prezentate clientilor în magazinele QuickMobile se numără prizele wireless, becurile inteligente cu boxe încorporate sau jocuri de lumini, camerele de supraveghere wireless iBaby, aparatele de uz casnic necesare în orice locuintă, cum sunt detectoarele de gaz si în general toate dispozitivele de care avem nevoie pentru a fi în pas cu tehnologia.

”Românii sunt la curent cu noutătile din lumea tehnologiei si sunt foarte dornici să descopere si să utilizeze cele mai noi produse apărute pe piată. De aceea, îi invităm să vină în magazinele noastre pentru a vedea live cum functionează exact gadget-urile inteligente, având ocazia să le si testeze. Educarea publicului este o componentă importantă în strategia de business a QuickMobile si din acest motiv am demarat o campanie care să vină în întâmpinarea tuturor celor care vor să descopere echipamentele high-tech menite să ne usureze viata. În cadrul TecHour, specialistii nostri vor face demonstratii live si vor răspunde tuturor întrebărilor clientilor dornici să se familiarizeze cu noua tehnologie”, a declarat Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.

Campania TecHour se desfăsoară zilnic, între orele 16.00-18.00, în magazinele QuickMobile din orasele Baia Mare (Gold Plaza, Minaur), Bucuresti (Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City), Cluj Napoca (Iulius Mall, Polus Center), Iasi (Palas Mall, Iulius Mall) si Timisoara (Iulius Mall).


Produsele vor fi schimbate în fiecare săptămână, pentru ca modul de prezentare să fie diversificat si, în acelasi timp, pentru a creste interesul publicului.

”Ne asteptăm ca, în urma acestei campanii, traficul în magazinele noastre să crească în următoarele luni cu 20%, iar vânzările pe categoria de gadget-uri cu 12%”, a precizat Tudor Tiboc.