Ziuabarbatului.ro - Bergenbier promoveaza online Ziua Barbatului

Interbrew a atacat piata berii cu o noua campanie Bergenbier, neconventionala, axata pe atitudinea, in targetul sau specific. Compania previzioneaza o crestere cu 30 la suta a cifrei de afaceri în anul 2007, fata de nivelul de 160 milioane euro consemnat în 2006, a estimat, pentru Rompres, directorul de marketing al companiei, Liviu Irimia, cu ocazia lansarii campaniei Ziua Barbatului.

"Am investit în aceasta campanie o suma de ordinul sutelor de mii de lei si ne asteptam ca, la finalizarea ei, vanzarile sa creasca cu peste 10 la suta fata de luna martie a anului trecut", a apreciat Liviu Irimia, citat de www.SMARTfinancial.ro.

"Vanzarile Bergenbier, care reprezinta aproape 50 la suta din volumul total de vanzari ale companiei, au fost de peste 3,3 milioane de hectolitri în 2006, în timp ce cifra totala de afaceri a crescut cu 34 la suta în aceeasi perioada", a adaugat reprezentantul firmei.

Campania Ziua Barbatului consta în promovarea site-ului www.ziuabarbatului.ro, prin intermediul caruia barbatii, dar si femeile, pot alege prin vot o data la care sa se celebreze ziua barbatilor. Interbrew a lansat berea Bergenbier într-un ambalaj special în perioada campaniei, doze pe care sunt scrise câteva motive pentru care barbatii ar avea dreptul la o zi nationala.

Printre acestea se numara "Pentru ca ele conduc pe drumurile publice", "Pentru ca exista 1 si 8 martie si 14 februarie", "Pentru ca Romania - Suedia in '94 s-a terminat 4-5", "Pentru ca nu e frumos sa injuri", "Pentru ca patinajul artistic se da la televizor".

"Campania va dura cel mult o luna. Cand vom strânge un numar suficient de mare de voturi ne vom opri. In acelasi timp, se va difuza o reclama TV a campaniei". In paralel, campania este promovata si prin marketing direct, in magazine si alte locatii specifice.

 

Articol bazat pe un material furnizat de agentia de presa Rompres.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©