Brand Connection a castigat pitch-ul Banca Romaneasca pentru strategy, planning & buying

Brand Connection va asigura pentru Banca Romaneasca toate activitatile de media: strategy, planning & buying. "Pentru Brand Connection, contul Banca Româneasca reprezinta mai mult decât valoare financiara. Reprezinta prestigiu si o oportunitate excelenta de a demonstra pietei de specialitate ca, desi suntem o agentie tânara, suntem expansivi, entuziasti si perfectionisti. Mai mult decât atât, Banca Româneasca este un cont de media foarte ofertant, care ne va permite sa ne punem în valoare expertiza si calitatile strategice", declara Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection, citata de www.SMARTfinancial.ro.

"Pe lânga cercetarea pietei bancare, analiza competitiei si a consumatorilor si strategia de comunicare media, am pus în acest pitch o tona de implicare si multe kilograme de cafea. Am lucrat cu entuziasm si acest lucru a dat roade", adauga Tomescu. "Ne-a fost de mare folos experienta bancara castigata pe parcursul anului 2006, când am asigurat servicii complete de media pentru un alt jucator bancar important de pe piata romaneasca", mai spune Managing Directorul Brand Connection.

Prima campanie de comunicare Banca Româneasca derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet).

Echipa care a lucrat pentru castigarea pitch-ului Banca Romaneasca si dedicata în continuare acestui cont este formata din Crina Bibicu - Client Service Director, Ana-Maria Negulescu - Senior Planner, Marius Vlasceanu - Planner si Ruxandra Stan - Buyer.

Brand Connection România s-a înfiintat în anul 2005, iar în prezent are o echipa formata din 12 profesionisti cu experienta în domeniul media. Portofoliul Brand Connection România mai include Gallina Blanca, Asiban, Bucharest Distribution Park, The Asd Store Advertising, Ad Work, editura Maxam, Boehringer, Bramac, Eli Lilly, Adesgo, Bayer.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©