Premiul pentru comunicare prin cultura - distinctie a Fundatiei Life for Life pentru Junior PR Award

Ca partener al Junior PR Award, Fundatia Life for Life rasplateste echipa Junior care propune cea mai buna campanie de responsabilitate corporatista in domeniile cultural si educational. Premiul pentru comunicare prin cultura este o distinctie speciala care se acorda in afara premiilor stabilite de juriul international al competitiei.

 

Dintre campaniile preselectate de juriu conform criteriilor de evaluare ale Romanian PR Award, reprezentantii Life for Life vor premia cea mai reusita PR sau de responsabilitate sociala corporatista (CSR) in domeniul cultural - ce abordeaza teme teme precum: implicare privata intr-un proiect cultural pe termen lung, tineri artisti, cultura urbana, arta avangardista, forme alternative de arta, arhitectura urbana, teme culturale suedeze si cea mai reusita campanie de CSR in domeniul educational.

"In cadrul programului educational si de cercetare al Fundatiei Life for Life, am decis sa dezvoltam impreuna cu organizatorii Roamanian PR Award un premiu special pentru tinerii cu initiativa care vor propune cele mai interesante campanii de implicare privata in educatie si cultura. Castigatorii acestui premiu vor avea ocazia sa se implice in domeniul CSR alaturi de echipa Fundatiei Life for Life", declara Raluca Popa, Director de Marketing al Fundatiei Life for Life.

 

Fundatia Life for Life a fost infiintata in iunie 2005 de catre Lavinia Huidan, Presedinte / CEO Forum Auto, Importator Volvo in Romania. Life for Life a desfasurat pe parcursul a doi ani de existenta numeroase proiecte independente orientate in patru directii: Educatie, Cercetare si invatamant; Dezbateri interdisciplinare, Cultura si Social-umanitar.

 

Fundatia Life for Life si-a definit un loc distinct in spatiul actiunilor de responsabilitate corporatista din Romania. Cele mai cunoscute programe de CSR ale fundatiei sunt Forumurile Volvo - Dilema Veche de la Colegiul Noua Europa, Life for Life, Pentru inteligenta, proiect de sustinere a loturilor olimpice de matematica si fizica ale Romaniei, Proiectul Moldova - Misiune Posibila si parteneriate cu institutii precum Universitatea Bucuresti - Facultatea de Litere si Institutul Cultural Roman.

 

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care isi propune sa imbunatateasca standardele profesiei de relatii publice. Organizatia desfasoara activitati precum seminarii si training-uri, dezbateri publice si intalniri informale, actiuni de promovare a bunelor practici in comunicarea de afaceri. Incepand din 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR-Romania.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©