Romanian PR Award 2007 - prelungirea datei limita de inscriere in competitie

Cea de-a 5-a editie a Romanian PR Award isi prelungeste data limita de inscriere in competitie, agentii de PR, companii, institutii de stat si ONG-uri putandu-se inscrie la PR Award 2007 pana la 26 septembrie. Studentii si absolventii isi pot depune dosarele pana la data de 10 octombrie 2007.

"Cu o comunicare dinamica si concentrata pe continut, cu informatie consistenta oferita de profesionisti in comunicare, cu noi membri in juriu, cu noi parteneri, cu o oferta clara pentru tinerii candidati la o cariera in comunicare, cu o miza puternica pentru piata romaneasca a comunicarii de afaceri, cu traditie si cu o promisiune, Romanian PR Award s-a transformat intr-o campanie de constientizare a importantei comunicarii in spatiul public romanesc", afirma reprezentatii Romanian PR Award.

In competitie pot fi inscrise una sau mai multe campanii in cadrul sectiunilor: Campanii non-comerciale, Campanii comerciale si Junior Award. La categoria Persoane Juridice, la cele 2 sectiuni, Campanii comerciale si Campanii non-comerciale, se concureaza pentru Golden Award for Excellence, Silver Award for Excellence, Special Awards. Exceptional, se acorda distinctia PR Agency of the Year. La editia PR Award 2006, juriul a apreciat profesionalismul agentiei GMP in campanile pe care le realizeaza.

La categoria Junior sunt acordate distinctiile Junior Golden Award, Junior Silver Award, Junior Honourable Mentions. Pentru prima data, importante companii si fundatii corporatiste ofera tinerilor patru premii speciale: Evrika! Award - distinctie a agentiei TEMPO pentru cea mai creativa campanie, EcoMOL - premiu MOL pentru excelenta in comunicarea de mediu, Comunicare prin cultura, acordat de Fundatia Life for Life pentru excelenta in campaniile culturale si educationale de responsabilitate sociala, premiu special acordat de Fundatia RTC

"Sunt onorat sa fiu membru in juriul competitiei Romanian PR Award 2007 si astept cu mare interes sa fac schimb de experienta cu colegii mei din Romania", a declarat Peter Debreceny, presedintele Institute for Public Relations si nou membru al juriului PR Award. "Dinamica fara precedent a noilor canale si instrumente de comunicare este o oportunitate, dar si o mare provocare pentru profesionistii din PR. Mai mult decat oricand, campaniile de PR au o importanta strategica pentru companii", considera presedintele institutului american de PR.

In 2007, evenimentul este sprijinit de unele institutii importante din domeniul PR: Institute for PR (SUA), Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Saptamana PR-ului Romanesc este sustinuta de Vodafone Romania, sponsor principal, de sponsorii BRD Societe Generale, Volvo Romania, Microsoft, IMPACT SA, InBev Romania, EON Moldova, Grafica si Tipar, Pepsi Americas, Media Image, Metromind, Netbridge, Tritonic, Apa Nova, Achelis & Partner si de partenerii media.

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala. Incepand din 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR-Romania care are scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©