Media Direction implementeaza pentru Pepsi panoul interactiv OOH

Seria proiectelor lansate in 2007 de Media Direction continua printr-o initiativa propusa de agentie companiei Pepsi, crearea si implementarea panoului OOH care poate fi "controlat" prin intermediul telefonului mobil. Amplasat in Bucuresti in zona Sf Gheorghe - la cativa metri de Km 0 - panoul 3D prezinta elemente ce pot fi controlate, "aprinse" sau "stinse", prin apasarea tastelor telefonului mobil. Pentru a putea controla panoul, doritorii au doua posibilitati, ambele foarte simple.

Prima se adreseaza celor care trec prin proximitatea panoului. In cazul in care au functia bluethooth activata pe telefonul mobil, acestia vor receptiona un mesaj prin care sunt intrebati daca accepta sa downloadeze o aplicatie software. Cu ajutorul acesteia vor putea comanda panoului sa nu opreasca jocul de lumini presetat, avand apoi posibilitatea sa isi programeze propriul lor joc de lumini.

Cea de-a doua posibilitate de control al panoului este data de inscrierea pe site-ul Pepsi pentru a primi un cod de acces si de downloadarea unei aplicatii software gratuite pe propriul telefon mobil.

Panoul este o materializare originala a mesajelor Pepsi - play more, game more, fun more, ce se regasesc in cadrul campaniei Pepsi Choreography, care pune accent pe interactivitate si implicare a publicului, in special a tinerilor. Vizualul face parte din campania "Muzica", care se desfasoara in prezent.

 

"Initial panoul a fost gandit cu toate elementele componente - 3D si 2D, cu lumini alternante, mai putin partea de interactivitate cu tinerii. Ideea mi-a venit uitandu-ma la panou dupa ce a fost montat: luminile clipeau simpatic si totusi parca inca nu era suficient. Atunci am realizat ca se poate mai mult. Am desenat o schema in care am introdus diferite elemente si i-am convocat pe toti membrii echipei Pepsi la consultare. Specialistii mi-au confirmat ce se poate face si ce anume trebuia sa regandim, fie din motive tehnice, fie din cauza timpului mare de realizare", povesteste Cristian Mucichescu, Director Executiv Media Direction.

 

La dezvoltarea proiectului au contribuit: Cristian Mucichescu -Director Executiv Media Direction, Dan Enache - Account Director Graffiti BBDO, Ana Sipciu - Account Manager Graffiti BBDO. Un rol important in coordonarea si implementarea proiectului l-a avut agentia Proximity, prin implicarea lui Vlad Popovici - Account Manager, agentie care a realizat si componenta online a acestui proiect.

 

Implementarea panoului a fost posibila cu sprijinul companiei Personal Networks, reprezentata de Bogdan Batog si Catalin Drula, si a companiei Media Advertising, prin implicarea lui Cristian Tudose si a lui Ovidiu Aleman. Noul panou 3D vine in completarea unui alt proiect realizat de Media Direction, reprezentat de cele 3 statii de autobuz Pepsi, in preajma carora posesorii de telefoane mobile cu tehnologie Bluetooth pot primi rington-uri, logo-uri sau coduri cu care se pot inscrie pe site-ul Pepsi, avand sansa sa castige un bilet la concertul Black Eyed Peas.

Media Direction a fost infiintata in anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Dr. Oetker, Masterfoods, Pepsi, Supreme Group, Scandia, Wrigley.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©