Dezbateri si workshopuri in Saptamana PR-ului - 5-8 noiembrie, Opera Nationala

In cadrul Saptamanii PR-ului (5 - 8 Noiembrie 2007), Congresul International PR Week se desfasoara in zilele de 5 si 6 noiembrie, in Foaierul Galben al Operei Nationale Bucuresti. La cea de-a 5-a editie, "Saptamana PR-ului Romanesc propune un mesaj simplu sustinut de voci care au un cuvant de spus in comunicarea de afaceri si in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste", afirma organizatorii evenimentului.

 

"Pentru a fi credibile si eficiente, mesajele corporatiste si programele de responsabilitate sociala trebuie nascute din strategiile de afaceri. Masura performantei este data de evaluare. Gandite in afara strategiilor de afaceri, nereflectate de practici si actiuni constante, nesupuse testului evaluarii si raportarii, comunicarea corporatista si programele de CSR se dovedesc lipsite de credibilitate si de efecte pe termen lung".

 

Teme precum abordarea strategica si managementul programelor de responsabilitate sociala corporatista ori dimensiunea culturala in strategiile de branding si de comunicare corporatista vor fi abordate de Peter Debreceny, Presedinte al Institute for PR (SUA) - integrarea functiei de relatii publice in management; Stephen Young, specialist in drept si etica in afaceri, Global Executive Director Caux Round Table - importanta strategica a managementul dialogului cu grupurile cointeresate. Stephen Young propune standarde etice si instrumente de evaluare a relatiilor cu stakeholder-ii.

 

Louis Williams, practician si specialist in domeniul evaluarii in relatii publice, propune un discurs in care va sustine necesitatea cercetarii si evaluarii in toate etapele elaborarii unui program de comunicare de afaceri; Alan Knight, Directorul Departamentului de Standarde Etice din cadrul Institute of Social and Ethical AccountAbility, se refera la importanta evaluarii si la metodologiile actuale de raportare in CSR.

 

In cadrul Congresului International PR Week va avea loc o prelegere: "Perspective in comunicarea de afaceri", sustinuta de Peter Debreceny, o dezbatere - "Dimensiunea strategica a relatiilor publice. Management si comunicare in afaceri", moderata de Andreea Rosca, Director Business Press al Grupului Realitatea-Catavencu, un workshop: "Comunicare prin cultura - valori, identitate, stabilitate", la care participa, printre altii, Horia Roman Patapievici, Director al Institutului Cultural Roman, si Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.

 

Vor mai fi organizate si alte workshopuri precum "Evaluare in Relatii Publice: rezultatele activitatilor de PR si efectele comunicarii", condus de Louis Williams, presedintele agentiei L. C. Williams & Associates, workshopul "Unde incepe si unde se termina responsabilitatea sociala intr-o companie? De la strategie la comunicare in CSR", la care participa doi reputati specialisti in CSR, Stephen B. Young, Global Executive Director Caux Round Table, si Alan Knight, Directorul Departamentului de Standarde Etice din cadrul Institute of Social and Ethical AccountAbility, impreuna cu practicieni romani experimentati si workshopul "Marketing si PR: pro si contra comunicarii integrate", condus de Peter Debreceny.

 

In cadrul PR Award Gala Night (6 noiembrie) - Gala de decernare a premiilor PR Award vor fi premiate cele mai bune campanii inscrise in competitia PR Award. Doua training-uri inedite, conduse de Stephen Young, respectiv, Louis Williams, abordeaza subiecte necesare practicienilor romani de comunicare: evaluare relatii publice si raportare in programele de responsabilitate sociala corporatista.

Saptamana PR-ului Romanesc se incheie cu Ziua Carierei, eveniment dedicat studentilor, debutantilor si celor care isi doresc o cariera in domeniul comunicarii de afaceri.

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care isi propune sa imbunatateasca standardele profesiei de relatii publice. Seminarii si training-uri, dezbateri publice si intalniri informale, actiuni de promovare a bunelor practici in comunicarea de afaceri sunt activitatile desfasurate in acest scop. Din 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©