Pleon Graffiti - nominalizata la European Excellence Awards

Pleon Graffiti a fost nominalizata in cadrul competitiei European Excellence Awards, la categoria Event, pentru campania de iarna Pepsi, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Campania a avut loc in perioada decembrie 2006 - ianuarie 2007 si a inclus mai multe etape de comunicare, ce au culminat cu un Revelion organizat in trenul Pepsi Express.

 

"Astazi am primit vestea cea mare si suntem foarte fericiti. Campania noastra a fost selectata la categoria Event dintr-un numar total de 600 de inscrieri in festival, ceea ce reprezinta pentru noi o mare reusita. Speram bineinteles sa obtinem un premiu, desi chiar si simpla nominalizare ne onoreaza, fiind o recunoastere internationala a succesului repurtat deja pe plan local", a declarat Liliana Serban, PR Director Pleon Graffiti.

Pleon Graffiti a inscris in competitie doua campanii, ambele derulate pentru compania Pepsi. Campania nominalizata a fost, de asemenea, una dintre cele sase care au adus agentiei distinctia de Agentia Anului la Gala PR Award 2007.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©