Pleon Graffiti este Agentia Anului, fiind desemnata la Gala PR Award 2007

Cele 6 campanii de PR inscrise de Pleon Graffiti in competitie au fost derulate in decursul ultimului an pentru companiile Pepsi si Dacia, implicand un grad ridicat de inovatie, de la strategie si pana la concept creativ si canale de comunicare utilizate Mountain Dew Snow ground Zero, Campania de iarna Pepsi, Parteneriatul Pepsi-FRF, Lansarea Logan Van, Lansarea Logan MCV si Lansarea Logan GPL & Ziua Mediului, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"Ne-am bucurat foarte mult la aflarea vestii, pentru ca titlul obtinut reprezinta pentru noi o reconfirmare a faptului ca mergem in directia cea buna, ca succesul proiectelor noastre este recunoscut atat de clientii nostri, cat si de industrie. Am inscris 6 campanii la editia de anul acesta a PR Award si am sperat ca juriul sa premieze o parte din ele".

"Distinctia primita ne demonstreaza insa ca toate proiectele inscrise au fost apreciate de juriu, iar acest fapt ne onoreaza. "6 din 6" reprezinta o reusita reala. Multumim mult partenerilor nostri de la Pepsi si Dacia care au facut acest titlu posibil, si suntem mandri de echipa pe care o avem", a declarat Liliana Serban, PR Director Pleon Graffiti.

In competitia de anul acesta au fost inscrise 106 campanii, care au fost jurizate de specialisti recunoscuti din domeniul comunicarii, profesionisti de PR, membri ai unor asociatii de specialitate, profesori universitari si jurnalisti.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©