Revista National Geographic: editia de colectie Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii

Revista National Geographic a lansat pe piata editia de colectie Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii, o selectie realizata pe un concept lansat in 1906 de fotograful George Shiras III: "ce vaneaza pusca vaneaza si aparatul de fotografiat".

"Fostul congresman de Pennsylvania i-a socat la acea vreme onorabilii membri ai National Geographic Society cand a intrat in biroul redactorului-sef carand o cutie plina cu fotografii alb-negru cu caprioare, elani, porci-spinosi, pelicani si alte animale care-si vedeau de treaba lor", subliniaza oficialii revistei National Geographic, citati de www.SMARTfinancial.ro.

"Fotografii nostri nu trebuie doar sa ne ofere portrete artistice ale animalelor in habitatul lor, ci sa dezvlauie acele comportamente care sa ne permita sa intelegem mai multe despre ele. Multi dintre ei aloca timp si bani pentru cauze care se afla pe parcursul misiunilor. Pentru noi, salbaticia e ceva care se afla acolo, departe... Istoric vorbind, ne-am temut de ea, am incercat sa o cucerim, distrugand-o in mare parte.Acum, cand ecosistemele salbatice sunt pe cale de disparitie, simtim nevoia sa salvam ceea ce odinioara ne intimida. Dincolo de larma telefoanelor celulare, dincolo de zgarie-nori, un leopard ne reaminteste ca suntem parte dintr-un intreg mai mare, neimblanzit", spune Chris Johns, redactorul-sef al editiei americane National Geographic.

"Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii" este volumul doi al editiei de colectie National Geographic aparute pe piata romaneasca, primul volum fiind lansat in vara sub titlul "100 cele mai bune fotografii" si vandut in proportie de 90%. "Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii" va ramane pe piata timp de 3 luni.

Tirajul este de 20.000 exemplare, iar pretul de 14,9 lei. Formatul editiei de colectie este 228 x 276 mm pentru un booksize de 138 de pagini. Rate-cardul pentru o pagina de publicitate este 19.500 lei. Conform lui Cezar Burlan, advertising sales manager, "Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii" a avut incasari din publicitate de 70.000 lei. Seria editiilor de colectie National Geographic va continua in 2008 cu inca doua titluri.

National Geographic se afla pe locul 3 in topul mondial al notorietatii revistelor, avand ca principala misiune sensibilizarea oamenilor de a iubi si proteja natura. Revista este jurnalul oficial al National Geographic Society, una dintre cele mai mari organizatii mondiale nonprofit, cu profil educativ si stiintific. Publicata in engleza si alte 29 de editii locale, revista National Geographic are un tiraj total de aproximativ 8,5 milioane de exemplare si o audienta globala de peste 300 de milioane de oameni lunar.

National Geographic apartine portofoliului Sanoma Hearst Romania, ce editeaza in prezent titlurile Cosmopolitan, FHM, Esquire, Harper’s Bazaar, Beau Monde, Story, Casa si gradina, mami, Femeia de azi, FEMEIA.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©