Lowe Public Relations a creat campania aniversara HBO 10 ani

Lowe PR a colaborat cu HBO pentru campania ce a marcat 10 ani de HBO. Sub conceptul "HBO te invită să petreci pe platoul de filmare", cele doua companii au organizat o petrecere speciala de aniversare, se mentioneaza intr-un comunicat de presa citat de www.SMARTfinancial.ro.

"Oaspeţii HBO au fost poftiţi să se simtă bine, fără să aibă parte de scenarii bătute în cuie; fiecare s-a distrat aşa cum a simţit, noi doar le-am oferit coordonatele spaţiale. Până la urmă, asta e toată ideea: HBO îţi oferă momente de relaxare, pe care ţi le croieşti după chipul şi asemănarea ta. Dacă eşti romantic, stai acasă cu iubitul/ iubita şi te uiţi la un film de dragoste; daca eşti vesel, vizionezi o comedie savuroasă împreună cu gaşca. Am transpus aceste idei în decoruri şi momente metaforă, în egală măsură surprinzătoare şi distractive. Sperăm că am reuşit să transmitem emoţii de calitate", spune Irina Catanchin, PR Manager la Lowe PR.

"Surprinşi de elementele inedite, petrecăreţii au plecat acasă cu fotografii alături de personajele preferate din filmele HBO: Zorro, Superman, Neo sau Blonda de la Drept. Mai mult decât atât, decorurile amenajate în sala de petrecere au oferit participanţilor ocazia unei aventuri incitante dincolo de spaţiu şi timp: dintr-o staţie de metrou clădită special pentru acest eveniment, cei prezenţi au putut evada in no time pe o faleză din New York şi au putut bea apoi tequilla într-un bar mexican autentic", se arata in sursa citata.

La eveniment au participat peste 450 de persoane, parteneri, colaboratori şi multe personalităţi publice, în special din lumea teatrului şi a filmului.

"HBO este fără doar şi poate una dintre cele mai frumoase provocări cu care ne-am confruntat în materie de poziţionare de brand; o marcă premium, un brand aspiraţional însă în egală măsură unul dintre cele mai prietenoase cu care am interacţionat până acum. HBO are o filosofie aparte a luxului: răsfăţ pentru suflet, o stare de spirit premium dincolo de aparenţe şi etichetă. Prin distracţie şi voie bună fără limite, am reuşit să comunicăm strategic aceste valori cheie", a declarat Nora Ioniţă, Managing Director Lowe PR.

"Această campanie este unică şi va rămâne una dintre cele mai dragi sufletului nostru. HBO 10 ani a însemnat mai mult decât un proiect, a fost o campanie de suflet şi am avut şansa de a forma o adevărată echipă cu agenţia. Am avut ocazia să lucrăm cu adevăraţi profesionişti, care sunt în primul rând oameni deosebiţi", a concluzionat Ileana Cecanu, PR Coordinator HBO România.

Campania HBO 10 ani a fost lansată în 21 decembrie 2007 şi se va încheia la sfârşitul lunii februarie 2008. Echipele implicate în proiect au fost formate din Irina Catanchin, Delia Dumitrescu şi Alina Pavel din partea Lowe PR, Radu Butufei (Sales & Marketing Manager), Alina Birman (Marketing Coordinator HBO & Cinemax), Ileana Cecanu (PR Coordinator) din partea HBO România. Echipa de creaţie şi scenografie formată din Mihai Păcurar şi Mihai Sibianu (Wonderboy).

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©