Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta

Grupul Realitatea - Catavencu isi modifica structura operationala si de management, care nu mai tine cont de suportul media pe care este difuzat fiecare produs (tv, radio, print etc), ci numai de publicul vizat ( ie acesta cititor, telespectator sau ascultator), se mentioneaza intr-un comunicat de presa transmis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Managementul general, resursele financiare si umane sunt alocate pe medii diverse, in trei noi mari divizii media: Quality (care cuprinde Realitatea TV, Realitatea International, Realitatea FM, Cotidianul, Academia Catavencu, Radio Guerrilla si Idei in Dialog), Business (The Money Channel, Business Standard, Money Express si IP), Life Style (Romantica TV, Radio Total, Reteaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, J'adore, Aventuri la Pescuit, Bucataria pentru Toti si Psihologia azi).

Directorii celor trei noi divizii integrate vor fi Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style). La aceste trei noi divizii se adauga alte doua structuri strategice, care opereaza la nivelul intregului grup: NewsIN (condusa de Cosmin Popa) si New Media (aflata in subordinea lui Dragos Stanca).

"Maturizarea consumatorilor romani si sofisticarea operatiunilor media ale grupului Realitatea-Catavencu ne-au obligat practic sa facem aceasta reorganizare. Le multumesc cititorilor, telespectatorilor, ascultatorilor romani ca ne obliga sa livram produse premium si imi doresc ca decizia noastra, cu toate riscurile ei, sa fie dublata de increderea publicului".

"Cu toate acestea, nu am fi decis reorganizarea grupului daca nu am fi fost convinsi de profesionalismul colegilor nostri, de curajul lor si de deschiderea pe care au dovedit-o fata de tot ce este nou, modern, in slujba consumatorului. Cred ca nu este intamplator faptul ca Realitatea-Catavencu este primul grup media din Romania care pune consumatorul pe primul plan, organizandu-si activitatile in functie de interesele acestuia. Exista foarte multe vorbe despre consumatori, nu numai la managerii de media, dar si la politicieni, insa din pacate foarte putine fapte", a declarat Sergiu Toader, presedintele grupului Realitatea-Catavencu.

Activitatile grupului Realitatea-Catavencu vor fi coordonate, per ansamblu, de board-ul director din care fac parte Sergiu Toader (presedinte), Sorin Enache (director general), Doru Buscu, Mihnea Vasiliu, Sorin Vulpe si Dragos Stanca.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©