Hobic.ro - magazin online de IT&C lansat cu o campanie inedita

Un nou magazin IT&C a aparut pe piata de e-commerce din Romania, lansarea fiind facuta insa intr-un mod inedit. Intre 7 si 15 februarie 2008, campania de teasing a presupus un concurs prin care vizitatorii erau invitati sa ghiceasca domeniul de activitate al www.hobic.ro. Conform oficialilor magazinului, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro, campania a atras 3400 de vizitatori si 558 de raspunsuri.

Intrebarea la care vizitatorii au fost invitati sa raspunda a fost "Nu-i un HOBIC oarecare… Ce-ar putea sa faca oare?", premiul fiind acordat prin tragere la sorti: un iPod Touch de 8GB. Mai mult, Hobic.ro a decis ca toti participantii la campanie merita un premiu pentru incercarea lor de a gasi solutia ghicitorii.

"Este randul nostru sa intoarcem moneda, mai ales ca am promis sa nu fim "un HOBIC oarecare" si sa ii intampinam pe clienti cu multe surprize. Astazi... e doar una din ele: cei care au raspuns la ghicitoare (chiar daca poate nu au intuit raspunsul corect), beneficiaza de 2% discount pentru prima comanda plasata in urmatoarele 30 zile pe site-ul nostru", a anuntat Valentin Rusan, director general AvalNet - compania care administreaza magazinul online HOBIC.ro.

Conform acestuia, Hobic.ro se doreste a fi un magazin online de IT&C bazat pe transparenta si pe... normalitate: "simplitatea si transparenta ce ar trebui sa guverneze orice site de comert electronic". Hobic.ro este un magazin online normal, ca oricare altul, mai spun oficialii magazinului. "La fel ca voi, ne-am plictisit de formulele clasice de tipul "suntem cei mai buni". Credem ca lucrul acesta ar trebui sa vina cu timpul si ca doar piata va decide daca meritam o pozitie de top sau nu", spune Valentin Rusan.

"Nu am revolutionat comertul electronic, nu vindem lucruri nemaiintalnite. Comercializam produse IT si electronice. Vindem brand-uri ca si altii, dar nu credem ca ar trebui sa ne laudam cu asta. Clientii stiu ce produse isi doresc si le vor gasi in oferta noastra. Tindem sa credem ca suntem simpli. Nu ne permitem sa spunem cu certitudine: "suntem cei mai simpli". Dar ne-am focusat pe simplitate, pornind de la un design curat al site-ului si continuand cu functionalitatea lui. Vrem sa le fie usor clientilor sa comande produsul dorit, vrem sa le fie usor sa intre in contact cu noi, vrem sa aiba parte de un proces de comanda simplu si eficient. Este ceea ce ne dorim. Nu de alta, dar si pe noi ne-ar deranja sa ne incurcam in cosul de cumparaturi, sa gasim cu greu produsul cautat, sa ne deranjeze vizual aglomeratia de pe site, culorile acestuia sau orice altceva. Prin definitie, a cumpara online inseamna comoditate si simplitate. De ce sa ingreunam acest proces?", au mai explicat reprezentantii magazinului.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©