Next Advertising si The Money Channel vorbesc afacereza

Prima campanie de imagine realizata de Next Advertising pentru The Money Channel ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de "afacereza". Campania The Money Channel cuprinde doua lectii TV, o lectie radio si patru lectii tiparite disponibile si in varianta electronica, se mentioneaza intr-un comunicat transmis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"The Money Channel e un canal de nisa, specializat in stiri financiare, analize de piata si, in genere, lucruri mai complicate pe care profanii nu le pot intelege fara un cat de mic efort. Ne-am gandit sa transformam acest aparent neajuns intr-o calitate evidenta. Cine nu intelege ce se vorbeste la The Money Channel nu intelege pentru ca nu vorbeste pe limba lor. Astfel a aparut conceptul de "afacereza", noua limba a corporatistilor, a managerilor, a finantistilor samd. E un cuvant inventat, fireste, din care pricina putea suscita doua tipuri de reactie: simpatie ori antipatie imediata. Din fericire pentru noi, celor de la The Money Channel le-a placut, poate si pentru ca vorbeau aceeasi limba cu noi: Business", a declarat Bogdan Muresanu, Senior Copywriter Next Advertising.

"The Money Channel este un post de informatie si dezbatere in domeniul afacerilor. Un post de business pentru oamenii din business: top managers, persoane care detin controlul afacerilor in Romania, pentru cei din zona middle management, experti, seniori, liber profesionisti si chiar si pentru cei care isi doresc sa faca parte din aceasta comunitate. Studiile calitative pe care le-am realizat in toamna anului trecut, au relevat ca o parte importanta a target-ului nostru ne percepe ca adresand in exclusivitate zona burselor si a pietelor financiare. Prin aceasta campanie, dorim sa transmitem foarte clar ca The Money Channel se adreseaza tuturor celor care vor sa fie la curent cu realitatea economica, sa evolueze pe plan profesional, sa fie performanti in ceea ce fac – este singurul loc unde gasesti informatii din toate zonele de business, de calitate si in timp real. Ca orice comunitate si oamenii din business au un limbaj propriu, numai de ei inteles; la The Money Channel vorbim aceeasi limba. Asa a aparut afacereza", spune Miruna Trufin - Brand Manager The Money Channel.

"O clienta de-a mea m-a sunat, foarte foarte incantata, pentru ca auzise spotul radio (lectia de afacereza despre P&L). Incantarea provenea din faptul ca taximetristul a intrebat-o "ce zic astia?? ce-i aia pienel???? ce tampenie..."; ea, evident, ca om de marketing, a realizat ca face parte din randul vorbitorilor de afacereza!", a declarat Mara Stoenescu, Account Director Next Advertising.

Din partea Next Advertising echipa implicata in acest proiect este formata din Luana Bocai – Strategic Planner, Ana Dinulescu- Account Executive, Daciana Negoita – Senior Account Executive , Mara Stoenescu – Account Director, Liviu David- Director de Creatie,  Bogdan Muresanu – Senior Copywriter, Mihaela Neatu- Copywriter, Mircea Mocanu – Art Director.

Din partea Realitatea-Catavencu Group la realizarea acestui proiect s-au implicat Mihnea Vasiliu - Board Director Realitatea-Catavencu Group, Ovidiu Caprita - Marketing Director Divizia TV Realitatea-Catavencu, Onut Dragomirescu - Managing Director The Money Channel, Miruna Trufin - Brand Manager The Money Channel. Spotul a fost regizat de Razvan Marculescu si a fost produs in colaborare cu casa de productie Tandem Film.

Noua campanie se desfasoara in perioda 25 februarie - 6 aprilie pe TV, radio, print si internet. Realitatea - Catavencu este un grup media care, pe langa Divizia TV alcatuita din Realitatea TV, The Money Channel si Romantica, are o divizie de publishing ale carei publicatii de top sunt Cotidianul si Catavencu; o divizie radio care cuprinde Radio Guerilla, Realitatea FM si Radio Total; o agentie de stiri, NewsIn si o divizie new media.
Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, BTL, consultanta de marketing si creatie. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in simbioza cu shopul de creatie Cap, entitatea purtând denumirea sugestiva NextCap. Colaborarea cu Cap continua pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo si Flanco, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Western Union, Farmec Cluj, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Transavia, Biofarm/Bixtonim/Cavit/Colebil, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Trenta, Tammy, The Money Channel, Flanco, NewCom, Agip, Greenpeace.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©