Comunicarea nonverbala in spatiul public, editura Tritonic - carte recomandata de CartePremium

Ziarul financiar exclusiv electronic SMARTfinancial prezinta in mod regulat carti de business pe care le recomanda cititorilor sai. Prezentarile cartilor sunt oferite in colaborare cu libraria online www.CartePremium.ro, magazin online de carti si cadouri premium. Cartile prezentate in aceasta rubrica sunt disponibile inclusiv pe www.CartePremium.ro, unde sunt oferite alaturi de Puncte Bonus (care se transforma ulterior in reduceri de pret).

 

Comunicarea nonverbala in spatiul public

Autor: Septimiu Chelcea

Editura: Tritonic

 

Atractivitatea fetei feminine, semnificatia pozitiei genunchilor, fata si expresiile faciale, vestimentatia si valorile sociale, comunicarea empatica, conduita simulata, ochii si privirea sunt cateva dintre problemele abordate in studiile ce alcatuiesc acest volum colectiv.

In paginile presarate cu imagini semnificative pentru fiecare din variabilele avute in vedere, se pot recunoaste portretele lui George W. Bush, Bill Clinton, Winston Churchill sau chiar pe Saddam Hussein cu alura de invingator sau ravasit de caderea propriului regim.

Mcdonaldizarea comunicarii nonverbale analizeaza trei gesturi emblema care au cucerit lumea si specificitatea acestei dimensiuni comunicationale in sfera politicii.

Perspectiva sociologiei dramaturgice asupra comunicarii nonverbale este tratata si cercetata aplicativ in relatia student profesor.

De asemenea, volumul contine consideratii metodologice asupra comunicarii in conduita simulata, precum si o investigatie privind stereotipurile de gen in reclamele TV.

Cel din urma capitol este dedicat rolului comunicarii empatice in rezolvarea conflictelor, dupa ce, in prealabil, au fost disecate principalele aspecte referitoare la comunicarea vizuala si diferentele culturale.

Cartea abunda in ilustratii (persoane, scheme, tablouri) menite sa exemplifice studiile teoretice.

 

Cartea poate fi comandata pe www.CartePremium.ro.