Ziarul Financiar - 10 ani de la prima editie
Din 15 septembrie 2008, PubliMedia International, compania de publishing a Grupului MediaPRO, va lansa campania de comunicare a 10 ani de la prima aparitie pe piata a cotidianului de business Ziarul Financiar.

Pornind de la pozitionarea ziarului ca lider al presei cotidiene de business din Romania, sloganul campaniei este "Ziarul Financiar - De 10 ani prima pagina in afaceri". Acest slogan a fost desemnat de catre cititorii ZF, in urma unor studii calitative si cantitative, drept cel care defineste cel mai corect atributele brandului ZF.

Noul slogan va fi afisat in headerul primei pagini a Ziarului Financiar, incepand cu data de 15 septembrie 2008. Pe parcursul a 100 de editii succesive, Ziarul Financiar va contine si o rubrica de testimoniale oferite in exclusivitate pentru ZF de reprezentantii mediului de afaceri romanesc si politicieni, personaje de prim - plan ale ale Romaniei, care au "crescut" odata cu ZF.

"Eu am crescut profesional in acelasi timp cu Ziarul Financiar...(...) Am participat la o lansare fastuoasa a primului numar (pe hartie roz!) si cu o echipa de la Financial Times. Ce timpuri! Cine se astepta ca o echipa de romani (tineri) sa dezvolte ziarul mult mai bine decat o echipa experimentata de englezi!", a declarat pentru editia din 15 septembrie a ZF Misu Negritoiu, directorul general al ING Bank Romania.

Campania se va derula in perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2008 si va fi promovata in presa si in mediile online, pe canale indoor si outdoor, dar si prin spoturi radio si TV si direct mailing catre abonatii si partenerii ZF.

Pe data de 17 noiembrie 2008 (data oficiala a aniversarii), Ziarul Financiar va lansa o editie speciala pentru cititori iar pe 20 noiembrie echipa ZF va gazdui evenimentul aniversar, Gala anuala ZF - de data aceasta un eveniment-spectacol, ce va reuni peste 500 personalitati de top din business-ul romanesc si international, decidenti din mediul politic, diplomati, personalitati din media si cultura. Campania a fost dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, iar costurile acesteia nu vor fi facute publice.

Ziarul Financiar este, la 10 ani de la prima aparitie, publicatia de referinta a mediului de afaceri din Romania. Ziarul Financiar inseamna profesionalism, rigurozitate, seriozitate, credibilitate, echidistanta. Ziarul Financiar construieste zilnic agenda de business a Romaniei, anticipand evenimente, schimband mentalitati, determinand evolutii.

PubliMedia International - compania de publishing a grupului de firme MediaPRO, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piata din Romania de cotidiene si reviste.

Avand un portofoliu tot mai bogat de publicatii, PubliMedia International acopera in acest moment toate segmentele importante de piata (presa de business, segmentul sport, presa quality, presa pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber, reviste de interes special). Portofoliul sau include 3 cotidiene nationale si 5 ziare locale, 8 reviste, 12 suplimente si 19 website-uri.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©