Analiza Business Magazin: Cum afecteaza criza managerii romani
Fata in fata cu criza de peste Ocean, oamenii de afaceri si antreprenorii romani raspund provocarii Business Magazin si spun pentru editia de pe 8 octombrie a revistei ce cred si ce fac ei ca sa se apere sau sa profite de actuala criza. Putini dintre oamenii de afaceri provocati la discutia pentru cititorii Business Magazin isi declara totusi afacerile afectate de criza, desi temeri exista.

"Cei mai afectati in acest moment sunt cei care au investit foarte speculativ sau complet pasiv, astfel incat nu pot influenta in niciun fel trendul activelor pe care le detin", spune Marius Ghenea, presedintele magazinului online PCFun. Riscurile pot fi reduse insa, considera el, daca investitiile sunt urmarite in mod activ, iar portofoliul este divers.

Banii par a fi in acest moment cel mai sensibil capitol pentru managerii romani, asa incat Bogdan Putinica, directorul producatorului de software Enea Romania, declara ca incearca sa isi pastreze compania fara datorii in urmatoarele 12 luni, pentru a nu avea de suferit de pe urma scumpirii finantarilor. Dragos Simion de la Flamingo da raspunsul "lichiditati" la intrebarea privind investitiile la care s-a gandit ca sa se puna la adapost de efectele crizei, iar Octavian Radu de la RTC se concentreaza pe reducerea investitiilor, taierea costurilor si eficientizarea activitatii.

Business Magazin apare pe piata pe 8 octombrie, cu un amplu material despre efectele locale ale crizei de peste Ocean si cu un rezumat din colectia celor mai bune carti de management: "Ultimate Leadership", a autorului Russell E. Palmer.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©