Mercedes-Benz Romania a lansat noul site media in limba romana
Mercedes-Benz România a lansat noul site media în limba româna, www.media.mercedes-benz.ro, acesta fiind integrat în website-ul international Daimler Global Media Site (www.media.daimler.com). Astfel, România este cea de a saptea tara din Europa care are propriul site media Mercedes-Benz dupa Germania, Franta, Olanda, Italia, Belgia si Rusia.

Noul website a fost conceput si implementat pentru a facilita accesul la informatiile despre Mercedes-Benz România, dar si pentru a pemite o comunicare mai eficienta între utilizatori, în special reprezentantii media si companie. Site-ul are aceleasi functionalitati ca si cel international, iar pentru a beneficia de toate facilitatile oferite, precum abonarea la newsletter sau functia de cautare, vizitatorul trebuie sa se înregistreze ca utilizator, creându-si propriul cont. Astfel, utilizatorul se poate loga cu aceste date atât pe site-ul media international, cât si pe cel din România.

Site-ul este personalizat cu un continut specific activitatii Mercedes-Benz România. Utilizatorul are acces la diferite materiale în limba româna, precum informatii despre companie si marcile pe care le reprezinta în România (Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Dodge, Jeep si Mitsubishi Fuso). Interfata acestui site dezvoltat pe platforma internationala Daimler, permite vizitatorului accesul la date despre companie si rezultatele financiare ale acesteia, la imagini la rezolutie mare, la materiale audio si video.

În 2008, Mercedes-Benz România si-a relansat website-ul (www.mercedes-benz.ro) cu un nou design, ce pune accent pe un vizual mai emotional, dezvolta o experienta de marca puternica si asigura un acces mult mai facil la toate informatiile despre produsele, serviciile si centrele autorizate de vânzari si service Mercedes-Benz.

Alaturi de aceasta lansare, anul acesta Mercedes-Benz România a dezvoltat mai multe proiecte în mediul online autohton, acest lucru fiind un raspuns firesc la expansiunea internetului si a comunicarii digitale, într-o perioada în care evolutia unei companii se afla într-o strânsa legatura cu imaginea sa în mediul online. În ultimii ani, internetul s-a transformat într-unul din cele mai importante medii de vânzare pentru industria automobilelor.

Astfel, pe parcursul lui 2008, Mercedes-Benz România a dezvoltat si implementat proiecte precum: noile website-uri Dodge, Jeep, Chrysler, noul Configurator Auto Mercedes-Benz, noul website Mercedes-Benz, website-ul Mercedes-Benz Financial Services România, aplicatia de autorurisme rulate, dar si site-urile centrelor autorizate de vânzari si service Mercedes-Benz. La nivel international, Daimler Global Media Site are peste 105.000 de utilizatori înregistrati, acesta fiind lansat în 1997 si relansat în 2001, cu un nou design si noi functionalitati.