Mall Inclusive, revista Anchor Grup, editata cu trustul de presa Sanoma Hearst
Mall Inclusive, revista companiei Anchor Grup distribuita gratuit in centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, este editata incepand cu acest an de catre Departamentul de Custom Publishing al trustului de presa Sanoma Hearst, unul dintre cei mai mare editori de reviste din Europa, se mentioneaza in comunicatul de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Mall Inclusive este o revista trimestriala de shopping si lifestyle care, in noul format, cu un numar de 100 de pagini, vine cu solutii si sugestii de cumparaturi, cu informatii proaspete despre evenimente, aparitii editoriale si discografice. Se adreseaza unui cititor dornic de informatie variata, pasionat de moda si de beauty, dornic sa descopere noutati din domenii diverse, precum cel al tehnologiei de ultima ora, al decoratiunilor interioare, al gastronomiei si cinematografiei.

"Am incercat ca fiecare numar al Mall Inclusive sa fie ceea ce transmitem si prin numele ales:  o revista in care incercam sa surprindem pulsul vietii unui mall. Mall-ul nu inseamna doar sa faci cumparaturi, ci inseamna si relaxare, socializare. Astazi, tot mai multi isi petrec timpul liber in mall-uri. Pentru ca aici gasesti aproape tot ce ti-ai putea dori, sub un singur acoperis".

"De aceea, am incercat sa aratam, in cuvinte si imagini, un mod de viata. Acum, dupa doi ani si jumatate de la aparitia revistei, avem un nou format, un numar marit de pagini si o noua prezentare grafica. Citititorii nostri pot afla primii care sunt noutatile din Bucuresti Mall si Plaza Romania. In plus, informatiile prezentate in revista sunt usor de citit si retinut, prezentate intr-o forma grafica atractiva, continutul editoarial si designul sunt stabilite cu maximum de grija pentru cititor la fiecare editie", a declarat Marilena Brinzan, PR Manager si coordonator al revistei din partea Anchor Grup.

"Custom Publishing-ul in Sanoma Hearst reprezinta mai mult decat editarea unei reviste pentru un client. Realizarea sau re-inventarea unor concepte editoriale, precum si intelegerea pietei clientului sunt parte integranta a activitatii noastre, reprezentand practica normala prin care suntem aproape de cititorii nostri, indiferent daca acestia reprezinta marea masa, un public de nisa sau publicul intern al unei corporatii. Intelegerea business-ului clientilor presupune implicare si timp, avantajul nostru principal fiind experienta si abilitatile ce ne-au facut publisher-ul numarul 1 de reviste in Romania", a mentionat Stefan Andrei, Business Development Director Sanoma Hearst