Premaman - in plina expansiune teritoriala in franciza
Cu 5 unitati deja francizate la nivel national (Timisora, Pitesti, Cluj, Constanta, Iasi, Buzau), Premaman continua expansiunea teritoriala nationala, oferind o gama completa de articole vestimentare dedicate viitoarelor mamici si copiilor cu varsta cuprinsa intre 0-10 ani.

Companie belgiana cu peste 50 ani experienta in industria de fashion retail dedicata viitoarelor mamici si copiilor cu varsta cuprinsa intre 0-10 ani, Premaman este prezenta la nivel national incepand cu anul 2005, prin semnarea unui contract de masterfranciza.

"Cu o suprafata recomandata de 100 mp, magazinele Premaman ofera o gama complexa de articole vestimentare si accesorii (puericultura mare si mica) pentru fiecare categorie de varsta".

"Fiecare colectie (primavara-vara, toamna-iarna) numara peste 900 produse pentru bebelusi (0-2 ani), 900 piese pentru copii cu varsta cuprinsa intre 2-10 ani si aprox. 300 produse pentru viitoarele mamici".

"Premaman se diferentiaza de competitie atat prin designul magazinelor sale, dar mai ales printr-o gama completa de articole vestimentare dedicate atat copiilor cat si viitoarelor mamici", spun reprezentantii CHR Consulting, pentru ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

Din punct de vedere financiar, investitia totala pentru deschiderea unui magazin Premaman in regim de franciza este de aprox. 100.000 Euro (in raport de marimea locatiei), din care taxa de franciza reprezentand 20.000 Euro la care se mai adauga alte costuri de start-up relevante: costuri amenajare spatiu si dotare cu mobilier, stoc initial de marfa.

Francizatul poate estima o CA pentru primul an de activitate de aprox. 325.000 Euro si o recuperare a investitiei in maxim 5 ani de la deschidere, in raport de performantele locatiei.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©