ID Investigation Discovery isi extinde distributia in Europa Centrala
Discovery Networks Europa Centrală, o divizie a companiei media Discovery Communications, a anuntat lansarea postului ID Investigation Discovery în oferta RCS&RDS, în România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia. În România, postul de investigaţii emite non-stop şi este disponibil în pachetul extra al DigiTV Cablu şi DigiTV Satelit. În Ungaria, postul a fost lansat în pachetul de bază al Digi Kabel şi Digi TV, iar în Republica Cehă şi Slovacia canalul este diponibil în pachetele de bază ale Digi TV.

"Suntem încântaţi de lansarea ID Investigation Discovery pe Digi în România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia. Suntem convinşi că, prin conţinutul său de înaltă calitate, brand-ul solid şi popularitatea crescândă de care se bucură genul de investigaţii în rândul adulţilor din Europa, acest canal va ajunge în scurt timp să câştige aprecierea telespectatorilor", a comentat Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

Prin programele sale, ID Investigation Discovery se dedică ştiinţei criminalistice şi modului în care aceasta este utilizată pentru a dezvălui adevăratele poveşti ale unora dintre cele mai cunoscute investigaţii din SUA şi din întreaga lume. Canalul apelează la un stil narativ dramatic, bazat pe fapte reale, pentru a oferi o analiză aprofundată a investigaţiilor susţinute prin mărturiile directe ale experţilor care prezintă dovezile, metodele şi mobilurile acţiunilor săvârşite.

Vizând un public ţintă adult, alcătuit preponderent din femei cu vârste între 25 – 54 ani, ID Investigation Discovery oferă programe extraordinare precum Dallas ADN, Investigaţii extreme sau Apel de urgenţă - o serie plină de forţă în care drame umane reale sunt prezentate prin intermediul discuţiilor telefonice dintre operatorii serviciilor de urgenţă şi cei care sună să ceară ajutor. Pe urmele criminalilor este un alt program interesant care prezintă o echipă de detectivi criminalişti dintr-o secţie de poliţie a unui mare oraş american. Femei criminale, o altă serie de senzaţie, investigheaza forţa obsesiei, lăcomiei şi răzbunării ce domină lumea femeilor criminale.

"Vom continua să extindem distribuţia ID Investigation Discovery, care ocupa un loc esenţial în portofoliul nostru de canale. Acest post doreşte să ofere operatorilor de cablu conţinut tematic de înaltă calitate, pentru a le susţine iniţiativele de digitalizare. Suntem convinşi că noile programe excelente incluse în grila canalului pentru următoarele câteva luni vor atrage noi telespectatori şi vor asigura satisfacţia partenerilor noştri de afaceri", a declarat Kinga Toth, Affiliate Sales Director, Discovery Networks Europa Centrală.

Lansat în SUA pe 27 ianuarie 2008, Investigation Discovery este canalul cu cea mai rapidă creştere în SUA pe segmentul său de public ţintă, alcătuit din femei cu vârste între 25-54 ani, pe piaţa canalelor prin cablu. ID Investigation Discovery şi-a făcut debutul internaţional în Marea Britanie în ianuarie 2009. În regiunea EMEA a fost deja lansat în România, Polonia, Ungaria Republica Cehă, Slovacia, Turcia şi Grecia.

Discovery Networks Europa Centrală operează opt posturi TV în această regiune: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD, ID Investigation Discovery şi Discovery Historia, realizat în colaborare cu TVN.

Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 170 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 13 mărci Discovery, disponibile unui număr de 217 milioane de abonaţi, din 105 ţări, oferind programe adaptate în 24 de limbi.