F5 X-Media a semnat cu Bakemono
F5 X-Media, regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale parte din F5 – compania new media Realitatea-Catavencu; va administra incepand cu aceasta saptamana, spatiile publicitare ale website-urilor Convertor.ro, PranzulDinCaserola.ro si Hohoscop.ro.

Cele trei website-uri din portofoliul Bakemono beneficiaza de audiente specializate si loiale, permitand clientilor de publicitate o tagetare cat mai exacta pentru campaniile desfasurate in zone de tipul financiar-bancar – Convertor.ro; FMCG – PranzulDinCaserola.ro; si divertisment – Hohoscop.ro.

Convertor.ro este singura destinatie online cu istoricul valutelor incepand din 1998, care ofera zilnic cursul valutar pentru 29 de monede straine, precum si cursul de vanzare/ cumparare a 22 de case de schimb la nivel national (retelele bancare). Website-ul este vizitat de persoanele interesate de schimbul valutar si evolutiile valutelor, de la antreprenori, la liber profesionisti si studenti.

PranzulDinCaserola.ro este jurnalul personal de bucatarie al unui om pasionat de gatit, in persoana lui Viorel Copolovici, si nu o simpla colectie de retete, apropiindu-se astfel intr-un mod prietenos de utilizatori. PranzulDinCaserola.ro aduna deja cateva sute de fani pe Facebook si Twitter, iar dintre vizitatorii website-ului peste 45 de procente revin dupa prima vizita.

Hohoscop.ro este un website de divertisment care parodiaza predictiile astrale cuprinse in horoscoapele obisnuite.

Conform datelor din septembrie prelevate de SATI, respectiv trafic.ro, F5 X-Media detine acum 9,37 milioane de viziatori unici insumati, care genereaza 126,25 de milioane de pagini afisate.

Mai mult, prin adaugarea Covertor.ro, care a realizat in septembrie, conform SATI, 74.000 de vizitatori unici si 249.000 de afisari, regia F5 X-Media isi intareste pozitia de lider pe segmentul Economie si Finante ajungand la 1,24 milioane de vizitatori unici si 7,25 milioane de afisari